@article{paperid:1083436, author = {عیسی فهیم and پورسلیمی, مجتبی and علی حسین زاده and محمد قاسمی نامقی}, title = {ارایه مدلی تلفیقی از روش دیمتل و فرایند تحلیل سلسله مراتبی فازی به منظور شناسایی و اولویت‌بندی عوامل موثر بر برندسازی اجتماعی در شبکه‌های اجتماعی بر مبنای رویکرد داده بنیاد}, journal = {مدیریت کسب و کار}, year = {2020}, volume = {12}, number = {46}, month = {August}, issn = {2252-0104}, pages = {40--73}, numpages = {33}, keywords = {ارایه مدلی تلفیقی از روش دیمتل و فرایند تحلیل سلسله مراتبی فازی به منظور شناسایی و اولویت‌بندی عوامل موثر بر برندسازی اجتماعی در شبکه‌های اجتماعی بر مبنای رویکرد داده بنیاد}, }