@inproceedings{paperid:1096031, author = {حدادیان, علیرضا and هاشمیان, سیدمجتبی and طباخیان, لیلی}, title = {بررسی تاثیر هویت ملی و جهان وطن گرایی مصرف کننده بر قصد خرید پوشاک ساخت ترکیه بواسطه ملی گرایی مصرف کننده و ارزیابی نسبت به پوشاک ترک: از منظر تئوری هویت اجتماعی}, booktitle = {نخستین کنفرانس بین المللی هوش تجاری و سازمانی: پارادایم های نوین مدیریت}, year = {2016}, location = {تهران, ايران}, keywords = {هویت ملی، جهان وطن گرایی، قصد خرید، ارزیابی نسبت به محصول، تئوری هویت اجتماعی، پوشاک ترک}, }