بازگشت به فرم جستجو »

نمایش نتایج جستجو برای

کلمات کلیدی: استراتژیک


موارد یافت شده: 31

1 - برنامه ریزی راهبردی در آستان قدس رضوی (چکیده)
2 - تخمین توابع واکنش صادرات برای فولاد خام بر اساس سیاست استراتژیک تجاری (چکیده)
3 - ضرورت بازنگری در جایگاه دروس امنیتی - استراتژیک در برنامه درسی علوم سیاسی و روابط بین الملل (چکیده)
4 - باورهای معرفت شناختی مدیران و نگرش آنها درخصوص برنامه‌ریزی استراتژیک در آموزش‌عالی (چکیده)
5 - بررسی اثر یارانه صادراتی رقیب خارجی بر صادرات فولاد خام ایران در چارچوب مدل راهبردی تجاری و ساختار بازار استاکلبرگ (چکیده)
6 - چگونی تاثیرگذاری ملاحظه های امنیتی/استراتژیک بر فرایند انتقال تکنولوژی (چکیده)
7 - معرفی و بکارگیری مدل برنامه ریزی لیتل در تدوین استراتژی برای محصولات منتخب یک شرکت، مورد مطالعه: شرکت تولیدی لوازم خانگی آلفا (چکیده)
8 - چالش های برنامه ریزی استراتژیک و برنامه ریزی شهری موفق (چکیده)
9 - بررسی ارتباط تفکر راهبردی و عملکرد (چکیده)
10 - جهت گیری استراتژیک و موفقیت شرکت های صادراتی (چکیده)
11 - ارزیابی استراتژیک قابلیتهای گردشگری داخلی و ارتباطی استان خراسان رضوی (چکیده)
12 - بررسی عناصر برنامه ریزی استراتژیک به منظور ارایه مدلی مفهومی و کاربردی برای شرکتهای صنعتی کوچک (چکیده)
13 - ارزیابی اقتصادی صنعت قند و شکر از دیدگاه مدیریت کلان (چکیده)
14 - شناسایی و سنجش بسترهای بایسته برای الگوی مدیریت استراتژیک شهری (مطالعه موردی شهر مشهد) (چکیده)
15 - به کارگیری الگوی حذف فراگیر فعالیت های بدون ارزش افزوده در شرکت جهان افروز بر پایه مدیریت ناب (چکیده)
16 - ریشه یابی موانع تولید و سرمایه گذاری در استان خراسان شمالی (چکیده)
17 - بررسی منافع اقتصادی و تعیین حق الزحمه مناسب سوآپ نفت کشورهای حاشیه دریای خزر از طریق ایران (چکیده)
18 - بررسی و تحلیل نقش و جایگاه استراتژیک سواحل مکران (چکیده)
19 - مشارکت در فعالیتهای گروهی مدیریت استراتژیک و بهره وری (چکیده)
20 - گذار از برنامه ریزی جامع به برنامه ریزی استراتژیک (نمونه ی موردی: شهر بانه) (چکیده)
21 - محصولات فرعی جنگلی و مرتعی: توانی بالقوه در اقتصاد و پتانسیلی در اشتغال زایی استان خراسان رضوی (چکیده)
22 - ارائه مدلی برای بررسی تاثیر مشتری مداری، رقیب مداری، گرایش به نوآوری و هزینه گرایی بر قابلیتهای بازاریابی (چکیده)
23 - تهیه نقشه آسیب پذیری بیابان زایی و اولویت بندی راهبردهای مقابله در اکوسیستم های استان خراسان رضوی بر پایه الگوریتم نارتبه ای پرامسه (چکیده)
24 - جهت گیری استراتژیک و قابلیت های بازاریابی (چکیده)
25 - اولویت بندی عوامل موثر بر بهره وری منابع انسانی در راستای اهداف استراتژیک و چشم انداز(مورد مطالعاتی: استانداری خراسان شمالی) (چکیده)
26 - بررسی انتظارات متقابل برای مشارکت دولت و بخش خصوصی برای رفع موانع تولید و سرمایه گذاری: مورد مطالعه بخش کشاورزی استان خراسان شمالی (چکیده)
27 - بررسی و تحلیل تاثیر توانمندی بازاریابی در رابطه بین جهت گیریهای استراتژیک و عملکرد فروشگاههای زنجیره ای کشور (چکیده)
28 - ریشه یابی موانع تولید و سرمایه گذاری در استان خراسان شمالی (چکیده)
29 - حسابداری مدیریت استراتژیک (چکیده)
30 - شناسایی موقعیت استراتژیک مدیریت بحران دانشگاه فردوسی مشهد با استفاده از مدل ترکیبی SWOT و تحلیل سلسله مراتبی (چکیده)
31 - بررسی تاثیر ظرفیتهای تشخیص، ادغام و دگرگونی برظرفیت نوآوری استراتژیک سازمان (چکیده)
لینک های پیشنهادی

 

30 جستجوی اخیر