بازگشت به فرم جستجو »

نمایش نتایج جستجو برای

نویسنده: کارشکی


موارد یافت شده: 116

1 - نقش سبک‌های شناختی، اهداف پیشرفت و خودکارآمدی ریاضی در پیشرفت ریاضی دانش‌آموزان دبیرستان‌های دولتی شهر مشهد (چکیده)
2 - طراحی و تعیین ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه سنجش عوامل ایجاد کننده ناراحتی در بیماران بستری در بخش مراقبت‌های ویژه (چکیده)
3 - بررسی تخصص پژوهشی معلمان: گامی در جهت تحقق سند بنیادین آموزش و پرورش (چکیده)
4 - نظریه فازی و تغییر در برنامه درسی: کاربرد منطق فازی در تدریس (چکیده)
5 - بررسی اثربخشی گروه درمانی شناختی-رفتاری در کاهش خشم مبتلایان به ضربه سر (چکیده)
6 - A Multilevel Analysis of the Role of School Quality and Family Background on Students’ Mathematics Achievement in the Middle East (چکیده)
7 - بررسی ساختار عاملی جهت گیری های هدفی پیشرفت دانشجویان با تاکید بر جهت گیری دینی (چکیده)
8 - تأثیر آموزش خودتنظیمی بر حل مسأله اجتماعی کودکان پیش دبستانی دختر و پسر (چکیده)
9 - نقش باورهای امید و خوش‌بینی در پیش‌بینی انگیزش تحصیلی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه فردوسی و علوم پزشکی مشهد (چکیده)
10 - اثربخشی مشاوره گروهی راه حل محور بر سلامت عمومی دانش‌آموزان پسر تک سرپرست مقطع متوسطه (چکیده)
11 - نقش خودتنظیمی در سازگاری تحصیلی دانش آموزان دختر و پسر (چکیده)
12 - مقایسه تأثیر آموزش به روش یادگیری مشارکتی و سخنرانی بر باورهای انگیزشی و راهبردهای یادگیری خود تنظیمی (چکیده)
13 - اعتباریابی پرسشنامه استیگما در بیماران روان در بیمارستان ابن سینا مشهد (چکیده)
14 - بررسی وضعیت سلامت روانی دانش آموزان دبستانی شهر مشهد (چکیده)
15 - بررسی مدل فرایندی آندراگوژی در آموزش ضمن خدمت (چکیده)
16 - اثربخشی بازآموزی اسنادی همراه با آموزش ویژه در بهبود حافظه دیداری و حافظه شنیداری دانش آموزان دارای اختلال دیکته مناطق روستایی (چکیده)
17 - اثربخشی آموزش حرکات موزون ورزشی همراه با آموزش ویژه در بهبود دقت و نارسانویسی دانش آموزان دارای اختلال دیکته مناطق روستایی (چکیده)
18 - بررسی فرصت ها و امکانات پژوهشی در محیط آموزشی پژوهشی معلمان (چکیده)
19 - نقش آینده نگری در انگیزش و عملکردیادگیرنده: جستجوی ریشه های عملکرد و انگیزش در دورنمای آینده (چکیده)
20 - ارزیابی برداشتهای درست و نادرست از نقش دانش علوم اعصاب در آموزش و پرورش (چکیده)
21 - بررسی تخصص پژوهش معلمان: گامی در جهت سند تحول بنیادین (چکیده)
22 - جایگاه توجه به پرورش روحیه پزوهشگری در ارزیابی عملکرد مدیران آموزشی و استادان راهنمای رساله و پایان نامه (چکیده)
23 - نقش سبک رهبری تحولی مدیران در پیش بینی کارآفرینی اجتماعی کارکنان:مطالعة تطبیقی دانشگاه های دولتی با غیردولتی مشهد (چکیده)
24 - نقش ارضای نیازهای اساسی روان‌شناختی و باورهای شناختی در انگیزه درونی دانشجویان دوره‌های یادگیری الکترونیکی (چکیده)
25 - بررسی اثربخشی گروه درمانی شناختی رفتاری در کاهش پرخاشگری مبتلایان به ضربه سر (چکیده)
26 - بررسی ویژگی های روان سنجی پرسشنامه خودپنداره تحصیلی دانش-آموزان دبستانی شهر تهران (چکیده)
27 - نقش کیفیت تدریس اساتید و مولفه های آن در توسعه تفکر انتقادی دانشجویان: فرصت ها و چالش های برنامه درسی در آموزش عالی (چکیده)
28 - ارزیابی مؤلفه ها و ساختار عاملی خودکارآمدی پژوهشی در دانشجویان تحصیلات تکمیلی (چکیده)
29 - نقش ادراک والدینی و انگیزش درونی بر گرایش به تفکر انتقادی دانشجویان (چکیده)
30 - بررسی رابطه ی بین خودکارآمدی پژوهشی با عملکرد پژوهشی در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مشهد (چکیده)
31 - مقایسه انگیزش تحصیلی و کیفیت زندگی دانش‌آموزان پسر مشمول ارزشیابی توصیفی با ارزشیابی سنتی (چکیده)
32 - نقش تیپ شخصیتی D و هوش هیجانی با میانجی گری استرس ادراک شده و راهبردهای مقابله ای در کیفیت زندگی بیماران قلبی (چکیده)
33 - سبک مدیریت عبور از مانع و رابطه آن با اثربخشی سازمان (چکیده)
34 - تاثیر آموزش خودتنظیمی بر حل مساله کودکان پیش دبستانی (چکیده)
35 - ارزیابی گزارش های اقدام پژوهی: بازشناسی مقوله ها و شاخص ها (چکیده)
36 - نقش ابعاد کمال گرایی و جهت گیری هدف در پیش بینی خودتنظیمی دانشجویان (چکیده)
37 - امکان‌سنجی اجرای مدیریت عملکرد براساس مدل بالدریج در دانشگاه فردوسی مشهد در سال 1390 (چکیده)
38 - آزمون ساختارعاملی یادگیری خود راهبری در دانشجویان و ارتباط آن با انگیزش تحصیلی (چکیده)
39 - تاثیر کاربست الگوی جاناسن در یادگیری مبتنی بر مساله بر نگرش، رضایت و یادگیری در برنامه های آموزش ضمن خدمت معلمان (چکیده)
40 - تاثیر آموزش حرکات موزون ورزشی بر هوش و رشد اجتماعی کودکان پیش‌دبستانی (چکیده)
41 - Identification of Current Art Education Approaches in Irans Middle Schools: A Steps Toward Identifying Knowlede Domains (چکیده)
42 - ارزیابی محتوای برنامه درسی رشته علوم تربیتی گرایش آموزش و پرورش پیش دبستانی و دبستانی (چکیده)
43 - نقش نیازهای اساسی خود تعیین‌گری، کیفیت اطلاعات و قابلیت کاربرد در علاقه به تداوم یادگیری الکترونیکی با میانجی‌گری انگیزش درونی و رضایت (چکیده)
44 - موانع و راهبردهای موجود بکارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات در مقطع ابتدایی شهرستان گناباد (چکیده)
45 - جایگاه حل مساله در تمرین های کتاب های درسی علوم ابتدایی (چکیده)
46 - developmental assets and moral identity: the mediating role of self-regulation (چکیده)
47 - relationship of emotion inteligence and learning: A review study (چکیده)
48 - شناسایی عوامل موثر بر استفاده از ظرفیت تولیدی صنایع غذایی و آشامیدنی (چکیده)
49 - ارزیابی کیفیت یادگیری الکترونیکی در دانشگاههای ایران براساس جهت گیریهای برنامه درسی و تجربه مدرسان (چکیده)
50 - تعیین نقش اهداف پیشرفت در میانجی‌گری رابطه ساختار ارزشیابی کلاسی و پیشرفت تحصیلی دانشجویان: یک مطالعه توصیفی (چکیده)
51 - نقش عوامل اجتماعی بر تجربه پژوهشی (طرز فکر پژوهشی و طرز فکر دانشگاهی) دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مشهد (چکیده)
52 - مقایسه خودکارآمدی و عملکرد پژوهشی دانشجویان رشته های مختلف دانشگاه فردوسی مشهد (چکیده)
53 - دانشجویان برای چه پژوهش می کنند؟ (مقایسه سبکهای انگیزش پژوهشی در دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشکده های مختلف) (چکیده)
54 - The Role of Social - Cognitive References in Academic Situations on Students’ Research Self - Efficacy and Research Motivation: Testing a C ausal M odel (چکیده)
55 - Identification of approaches in the approved objectives, the syllabuses of teacher training, and National Program in Irans case (چکیده)
56 - Identification of Current Art Education Approaches in Iran’s Middle School Period Art Education (چکیده)
57 - نقش باورهای مربوط به ادراک درد بر کیفیت زندگی بیماران کمر درد مزمن (چکیده)
58 - جهتگیری هدفی و خودتنظیمی دانشجویان شهر مشهد: نقش ماهیت تکلیف و جنسیت (چکیده)
59 - The mediating role of basic psychological needs in relation between job characteristics and organizational citizenship behavior (چکیده)
60 - بررسی قابلیت اعتماد و اعتبار پرسشنامه ی نگرش نسبت به سالمندان کوگان (چکیده)
61 - برسی و مقایسه هوش هیجانی و خودتنظیمی دانشجویان کارشناسی ارشد علوم انسانی و مهندسی (چکیده)
62 - نقش خودکارآمدی در باورهای فرا شناختی دانشجویان (چکیده)
63 - پرورش مهارت‌های تفکر انتقادی با استفاده از روش حل مسأله (چکیده)
64 - نقش جهت گیری مذهبی دانشجویان در نگرش آنها نسبت به سالمندان (چکیده)
65 - بررسی رابطه ادراک سبکهای فرزندپروری والدین با خودتنظیمی خودمختارانه دانش آموزان دختر و پسر (چکیده)
66 - The Mediating Role of Metacognition in the Relationship between Internet Addiction and General Health (چکیده)
67 - رواسازی و تعیین پایایی پرسشنامه خودکارآمدی ترک اعتیاد برامسون (چکیده)
68 - نقش باورهای امید در پیش بینی انگیزش تحصیلی دانشجویان (چکیده)
69 - نقش خود تنظیمی در سازگاری تحصیلی دانش آموزان دختر و پسر (چکیده)
70 - بررسی نقش کیفیت زندگی بر ابعاد سازگاری دانش آموزان دبستان (چکیده)
71 - نقش نیاز های خود تعیین گری (خود مختاری، شایستگی و ارتباط) در علاقه یادگیرندگان به تداوم یادگیری الکترونیکی (چکیده)
72 - رابطه یادگیری خودراهبر و رضایت تحصیلی در دانشجویان دانشکده پرستاری و مامایی مشهد (چکیده)
73 - رابطه جهت گیری مذهبی (بیرونی و درونی) با انگیزش تحصیلی (چکیده)
74 - رواسازی و آزمون ساختار عاملی پرسش‌نامه کیفیت کلاس درس در دانش آموزان (چکیده)
75 - نقش انگیزه درونی، کیفیت اطلاعات و قابلیت کاربرد در رضایت یادگیرنده الکترونیکی (چکیده)
76 - اعتباریابی مقیاس خودکارآمدی پژوهشی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاههای علوم پزشکی و فردوسی مشهد (چکیده)
77 - بررسی وضعیت بهداشت روانی دانش آموزان دبستانی (چکیده)
78 - کیفیت تدریس در آموزش عالی: آموزش یا پژوهش؟ (چکیده)
79 - تاثیر تنظیم هیجانات و گرایش به کار به عنوان ارزش بر فرسودگی هیجانی کارکنان (چکیده)
80 - اعتباریابی پرسشنامه علاقه مندی به پژوهش دانشجویان(RIQ): سنجه عملکرد آموزش پژوهش در دانشگاه ها (چکیده)
81 - نقش صفات شخصیتی در خودتنظیمی هیجانی دانشجویان (چکیده)
82 - مقایسه اهداف پیشرفت و عملکرد تحصیلی در میان دانشجویان ایرانی و افغانستانی (چکیده)
83 - Comparing factor structure of research motivation in PhD and M.A students (چکیده)
84 - مقایسه اثربخشی آموزش هوش هیجانی و راهبردهای یادگیری در کاهش اضطراب امتحان دانش آموزان (چکیده)
85 - نقش خودکنترلی در گرایش به مصرف مواد مخدر در دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد (چکیده)
86 - ضرورت نیازسنجی پژوهشی در پژوهش های سازمانی (چکیده)
87 - بررسی جهت‌گیری‌های برنامه درسی استادان : نقش جنسیت ، مرتبه علمی و نحوه ارایه آموزش ( مجازی،حضوری) در دانشگاه علوم پزشکی مشهد (چکیده)
88 - رابطه باورهای خودکارآمدی، فراشناختی و تفکر انتقادی با سلامت روان دانشجویان علوم پزشکی (چکیده)
89 - بررسی روایی و پایایی پرسش‌نامه کیفیت زندگی در مدرسه در مدارس شهر مشهد (چکیده)
90 - ادراکات کلاسی و یادگیری خودتنظیمی: مقایسه دانشجویان جدید و سال آخر دانشگاه (چکیده)
91 - نوجوان و کیفیت زندگی در مدرسه (چکیده)
92 - مقایسه سازگاری و ادراکات کیفیت کلاسی در دانش آموزان نظری و فنی-حرفه ای (چکیده)
93 - تاثیر حرکات موزون ورزشی بر هوش عینی کودکان پیش دبستانی (چکیده)
94 - Relations among perceptions of classroom quality and adjustment in height school girl students: Comparing between academic fields (چکیده)
95 - Relations among environmental perceptions and self-efficacy with metacognitive strategies (چکیده)
96 - انگیزش و یادگیری الکترونیکی (چکیده)
97 - مقایسه نقش معلمان در محیط همزمان و غیر همزمان در یادگیری الکترونیکی (چکیده)
98 - Relations among perceptions of classroom activities and self-regulating learning (چکیده)
99 - Relations among Machiavellianism beliefs and goal orientations in academic situations (چکیده)
100 - بررسی کیفیت زندگی دانشجویان دانشگاه گیلان (چکیده)
101 - SELF-REGULATED LEARNING: THE ROLE OF ENVIRONMENTAL PERCEPTIONS AND MOTIVATIONAL BELIEFS (چکیده)
102 - Environmental Perceptions, Motivational Beliefs and Self-Regulating Learning by Iranian High School Students (چکیده)
103 - Relation among Perception of Class Activities and Achievement goals (چکیده)
104 - سازنده گرایی اجتماعی و یادگیری الکترونیکی (چکیده)
105 - مقایسه دیدگاه اسلام و فروم در باب انسان (چکیده)
106 - The relationship between environmental perceptions (class and parents) and achievement goals (چکیده)
107 - تحول اخلاقی مبنایی برای تعلیم وتربیت اسلامی (چکیده)
108 - نقش خودتنظیمی در یادگیری غیر رسمی (چکیده)
109 - جایگاه تفکر نقاد در برنامه های درسی رشته های علوم تربیتی (چکیده)
110 - کاربرد فراشناخت در برنامه های درسی مبانی نظری و الگوها (چکیده)
111 - بررسی رابطه ادراکات محیطی مدرسه ای و اهداف پیشرفت (چکیده)
112 - بررسی رابطه اهداف پیشرفت، خودکارآمدی و راهبردهای فراشناختی (چکیده)
113 - بررسی رابطه مولفه های ادراکات والدین با راهبردهای یادگیری خودتنظیمی (چکیده)
114 - رابطه ادراکات محیطی خانوادگی، باورهای انگیزشی و یادگیری خودتنظیمی (چکیده)
115 - نقش اهداف پیشرفت در مولفه های یادگیری خودتنظیمی (چکیده)
116 - تاثیر آموزش راهبردهای فراشناختی بر در ک مطلب دانش آموزان (چکیده)
لینک های پیشنهادی

 

30 جستجوی اخیر