بازگشت به فرم جستجو »

نمایش نتایج جستجو برای

کلمات کلیدی: نوآوری


موارد یافت شده: 36

1 - بهبودعملکردنوآورانه با به¬کارگیری مدیریت تعارض (چکیده)
2 - ارزیابی میزان مشارکت ذینفعان در مقاوم سازی بافت های فرسوده در مقابل بحران های طبیعی: نمونه موردی کوی سیّدی شهر مشهد (چکیده)
3 - ارزیابی زیر ساخت‌های نوآوری در ایران (مطالعه موردی و بازنگری مراکز رشد شهر مشهد) (چکیده)
4 - تاثیر اعتماد بر شکوفایی نوآوری در شهر ها: مطالعه پارک علمی‌ و فناوری پردیس تهران (چکیده)
5 - تاثیر مشارکت بر نوآوری در شهر تهران: مطالعه پارک علمی‌ و فناوری پردیس (چکیده)
6 - بررسی نقش واسط یادگیری سازمانی بررابطه بین مدیریت دانش و نوآوری سازمانی (مورد مطالعه: شرکت های تولیدی متوسط وبزرگ شهرک های صنعتی شهرستان نیشابور) (چکیده)
7 - نوآوری الکترونیکی ؛ به عنوان یک نوآوری منحصر به فرد در عصر الکترونیک (چکیده)
8 - نقش میانجی بازاریابی حسی در تعیین رابطه بین نوآوری در خدمات و شکل گیری نیات رفتاری مشتریان (چکیده)
9 - پویائی نوآوری درصنعت بانکداری (چکیده)
10 - نقش متغیرهای شهرت و نوآوری بر وفاداری مشتریان رستوران با درنظر گرفتن نقش واسط رضایت و ارزش ادراک شده (چکیده)
11 - بررسی تاثیر ظرفیت های تشخیص، ادغام و دگرگونی بر ظرفیت نوآوری استراتژیک سازمان (چکیده)
12 - بررسی نقش تعدیل گر سلامت و رفاه روانی کارکنان در بروز رفتار خلاقانه و نوآورانه از طریق نظام پیشنهادات (چکیده)
13 - بررسی رابطه بین رهبری تعامل گرا و نوآوری باتوجه به نقش واسط ظرفیت جذب دانش (چکیده)
14 - بررسی نقش متقابل حافظه ی احساسی سازمانی بر خلق دانش و نوآوری در سازمان ها (چکیده)
15 - بررسی تاثیرمدیریت ارتباط با مشتری بر رضایتمندی از طریق نقش واسط نوآوری (مورد مطالعه: مناطق شهرداری مشهد) (چکیده)
16 - بررسی و تحلیل تأثیر رفتارهای تیم سازی موفق بر نوآوری سازمانی درک شده کارکنان (مورد مطالعه : اداره کل راه‌آهن اصفهان) (چکیده)
17 - مدل‌سازی پویایی سیستم برای تعالی درقابلیت نوآوری (چکیده)
18 - تبیین نقش واسط ظرفیت جذب دانش بر رابطه بین رهبری تحول گرا و نوآوری (چکیده)
19 - ارزیابی نقش پارک علم و فناوری خراسان رضوی در ارتقا ظرفیت‌های نوآوری شهر مشهد (چکیده)
20 - نوآوری نظام مند در تحقیق و توسعه (چکیده)
21 - جهت گیری استراتژیک و قابلیت های بازاریابی (چکیده)
22 - ارائه مدلی برای بررسی تاثیر مشتری مداری، رقیب مداری، گرایش به نوآوری و هزینه گرایی بر قابلیتهای بازاریابی (چکیده)
23 - بررسی اثر کارآفرینی بر رشد اقتصادی در کشورهای منتخب (چکیده)
24 - بررسی تاثیرکارآفرینی و کسب و کار محوری بر نوآوری و ارزش مشتری (چکیده)
25 - پلت فورم ویکی برای تسهیل نوآوری سازمانی؛ ویکی ها، ابزارهای مشارکتی مبتنی بر نسخه0/2 برای اشاعه نوآوری (چکیده)
26 - نقش سرمایه اجتماعی بر نوآوری در بنگاه ها (چکیده)
27 - بررسی مدل عوامل اثر گذار آموزش الکترونیک بر ظرفیت مدیریت دانش و نوآوری در عملکرد (چکیده)
28 - ویژگیهای شخصیتی کارآفرینان در آیینه قرآن و کلام معصومان (ع) (چکیده)
29 - بررسی رابطه میان فرهنگ سازمانی و انگیزه کارکنان جهت بکارگیری نوآوری شغلی (چکیده)
30 - تحلیلی بر رویکردهای نوآوری در برنامه درسی تربیت معلم: بستری برای تحول در نظام آموزش و پرورش ایران (چکیده)
31 - تصویرهای کنایی و کارکردهای آن در تاریخ وصّاف (چکیده)
32 - ارائه مدلی مفهومی به منظور بررسی رابطه اخلاق کاری و معنویت بر کارآفرینی و عملکرد سازمانی (چکیده)
33 - رابطه بین تصمیم تولیدی سبک رهبری و هدف تولیدی نوآوری در استراتژی تولید-رویکرد مدلسازی معادلات ساختاری (چکیده)
34 - رهبری و خروجی تولیدی نوآوری-تمرکز روی اجزاء زنجیره عرضه : موردی از قطعه سازان اتومبیل در ایران (چکیده)
35 - سرچشمه عشق عرفانی در آثار ابن سینا (چکیده)
36 - تفکر فلسفی، معلّم و نوآوری در کلاس درس (چکیده)
لینک های پیشنهادی

 

30 جستجوی اخیر