بازگشت به فرم جستجو »

نمایش نتایج جستجو برای

موضوع : مدیریت
اعتبار علمی: علمی-خارجی
زبان مقاله: فارسی


موارد یافت شده: 139

1 - ‌‌ بررسی رابطه میان ابعاد شخصیت و تعهد سازمانی افسران پلیس نیروی انتظامی با نقش واسط رضایت شغلی (چکیده)
2 - بهبود فرآیند تدارکات در محیط پروژه محور (مطالعه موردی) (چکیده)
3 - بررسی نقش واسط تفاهم بر رابطه بین کیفیت خدمات و اعتماد (چکیده)
4 - توسعه پایدار و بهبود موازنه زمان - هزینه - کیفیت پروژههای عمران شهری با در نظر گرفتن عامل محیطزیست (چکیده)
5 - اولویت بندی عوامل تاخیر پروژه های عمرانی شهری با استفاده ازََAHP فازی(مورد مطالعه: معاونت عمران شهری اصفهان) (چکیده)
6 - بررسی نقش واسط گرایش به بازار و رفتار کار آفرینانه بر رابطه بین استاتژی های بازرگانی و عملکرد سازمانی (چکیده)
7 - بخش بندی بازار محصول لپ تاپ بر مبنای سبک زندگی )مورد مطالعه دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد (چکیده)
8 - کابرد بازاریابی اجتماعی در تمایل به رفتار خرید سبز با استفاده از تئوری رفتار منطقی (چکیده)
9 - بررسی تأثیر کیفیت آموزش دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی در پرورش و توسعه قابلیت کارآفرینی سرمایه های انسانی جامعه (چکیده)
10 - تعیین و بررسی عوامل سازمانی مؤثر در توسعه و آزمون مدلی به منظور دستیابی به قابلیت های چابکی در شرکت های تولیدی فرش (چکیده)
11 - ارائه مدلی برای کوچک کردن ساختار دانشگاه به منظور افزایش کارایی ماموریت اصلی آن (چکیده)
12 - اهمیت اعتماد کردن به دانشگاه ها در ارزیابی و ارتقای کیفیت آنها (چکیده)
13 - شناسایی ابعاد استراتژی های بازاریابی هتل ها و هتل آپارتمانهای شهرستان مشهد (چکیده)
14 - تاثیر نگرش خریدار بر ارزش برند به واسطه کیفیت رابطه خریدار فروشنده (چکیده)
15 - مأموریت و چشم انداز سازمانی سبز مورد مطالعه: شرکت های برتر ایرانی در مقایسه با شرکت های برتر جهانی (چکیده)
16 - بررسی تاثیر کیفیت خدمات، ارزش درک شده و تصویر شرکت بر وفاداری مشتری درشعب بانک ملت شهر مشهد (چکیده)
17 - مدیران مقاله و شایستگی های آن ها (چکیده)
18 - طراحی و ارزیابی بالانس خط مونتاژ، همراه با انتخاب تجهیزات (چکیده)
19 - بررسی تاثیر سبک های نظریه رهبری تمام عیار بر فرسودگی شغلی: ارائه الگوی ساختاری) مورد مطالعه: اساتید موسسات تحصیلات عالی خصوصی شهر هرات( (چکیده)
20 - بررسی و تحلیل تاثیر توانمندی بازاریابی در رابطه بین جهت گیریهای استراتژیک و عملکرد فروشگاههای زنجیره ای کشور (چکیده)
21 - بررسی و تحلیل نقش فرآیندها در پیاده سازی مدیریت دانش در شرکت مخابرات خراسان رضوی (چکیده)
22 - بررسی نقش استراتژیهای مدیریت دانش بر عملکرد شرکت مخابرات خراسان رضوی (چکیده)
23 - بررسی رابطه علت و معلولی بین اهداف عملیاتی صنعت هتلداری مشهد با استفاده از روش DEMATEL (چکیده)
24 - گروه بندی اهداف عملیاتی صنعت هتلداری مشهد با استفاده از ماتریس IPA (چکیده)
25 - توسعه مدل QFD برای تدوین استراتژی های تولید برمبنای مدیریت عملکرد سازمان (چکیده)
26 - شناسایی ابعاد استراتژیهای عملیاتی در بخش خدمات درمانی (چکیده)
27 - توسعه مدل QFD در تدوین استراتژی های تولید برمبنای عملکرد اهداف رقابتی تولید (چکیده)
28 - تاکسونومی از استراتژیهای عملیات بخشهای بیمارستانهای درمانی شهر مشهد (چکیده)
29 - اولویت بندی عوامل موثر بر بهره وری منابع انسانی در راستای اهداف استراتژیک و چشم انداز(مورد مطالعاتی: استانداری خراسان شمالی) (چکیده)
30 - ضرورت آینده پژوهی سازمانی با روش سناریوسازی (چکیده)
31 - شناسایی شایستگی های مدیران اجرایی ارشد جهت مقابله با بحران (چکیده)
32 - کنکاشی بر استراتژی نیروی کار احساسی و عملکرد شغلی بواسطه فرسودگی احساسی (چکیده)
33 - بررسی تاثیر جدایی مشتریان غیر سود ده بر قصد خروج، اعتراض و وفاداری مشتریان فعلی (چکیده)
34 - مدیریت استراتژیک تنوع نیروی کار، مزیتی رقابتی (چکیده)
35 - فرآیند شناسایی عدم قطعیتهای کلیدی در سناریونگاری (مطالعه موردی: شرکت فولاد ماهان سپاهان) (چکیده)
36 - بررسی تاثیر میانجی گری سبک رهبری نوآورانه بر رابطه ی هوش هیجانی مدیرانارشد، هماهنگی استراتژیک و عملکرد سازمان (چکیده)
37 - ارائه مدل مفهومی تاثیر سبک رهبری رابطه ای مدیران عامل بر تصمیمات استراتژیک بواسطه ایجاد اعتماد بیه مدیران ارشد و یادگیری آنان از شکست ها (چکیده)
38 - بررسی عوامل محیطی تاثیرگذار بر کارآفرینی بر مبنای تفکر سیستمی با محوریت دانشگاههای کارآفرین (چکیده)
39 - ارزیابی نقش پارک علم و فناوری خراسان رضوی در ارتقا ظرفیت‌های نوآوری شهر مشهد (چکیده)
40 - بررسی عوامل اجتماعی تاثیر گذر بر پیاده سازی شهر الکترونیک در سبزوار (چکیده)
41 - بررسی عوامل موثر اجتماعی در پیاده سازی شهرالکترونیک بجنورد (چکیده)
42 - امکان سنجی استقرار اتوبوس گردشگری در شهر مشهد (چکیده)
43 - مدیریت جامع پسماندهای شهری با اولویت تفکیک از مبدا (چکیده)
44 - مدلی برای توسعه ی انباره داده در سیستم اطلاعات مدیران ارشداجرایی بخش دولتی (چکیده)
45 - ارائه مدلی برای تعیین نیازمندی های اطلاعاتی مدیران ارشد اجرایی در بخش عمومی (چکیده)
46 - توسعه ی مراکز رشد و پارک های فناوری و تناسب (چکیده)
47 - نوآوری نظام مند در تحقیق و توسعه (چکیده)
48 - دانشگاه کارآفرین زمینه سازمشاغل صنعتی (چکیده)
49 - چشم انداز دانشگاه کارآفرین درتوسعه اقتصادی اجتماعی (چکیده)
50 - استراتژی کسب و کار دانش بنیان: رویکردی جدید به تدوین استراتژی از منظر مدیریت دانش (چکیده)
51 - ارائه مدلی برای بررسی تاثیر مشتری مداری، رقیب مداری، گرایش به نوآوری و هزینه گرایی بر قابلیتهای بازاریابی (چکیده)
52 - ارائه مدلی به منظور بررسی تاثیر کیفیت خدمات، ارزش درک شده و تصویر شرکت بر وفاداری مشتریان با در نظر گرفتن نقش میانجی رضایت و نقش تعدیل گر هزینه جابجایی (چکیده)
53 - بررسی نقش واسط گرایش به کارآفرینی در رابطه بین تاکید مدیریت عالی و عملکرد بانک های دولتی (چکیده)
54 - بررسی رابطه هوش هیجانی و سبک های مدیریت تعارض کارکنان و تاثیر آن بر کیفیت خدمات شهری (مطالعه موردی: شهرداری منطقه 4 مشهد) (چکیده)
55 - بررسی عوامل موثر بر ورود به بازارهای بین المللی با ارائه مدل بومی - اسلامی در شرکت های مرکز رشد پارک علم و فناوری شهر مشهد با استفاده از مدل معادلات ساختاری(SEM) (چکیده)
56 - بررسی نقش ایمنی روانی در ترویج تمایل به تسهیم دانش (مورد مطالعه: مرکز رشد دانشگاه فردوسی مشهد) (چکیده)
57 - تاثیر فرهنگ مدیریت خطای سازمانی بر عملکرد سازمان (مورد مطالعه: پرستاران یک بیمارستان دولتی در مشهد) (چکیده)
58 - بررسی تاثیر کارآفرینی سازمانی بر عملکرد سازمانهای دولتی مشهد (چکیده)
59 - تاثیر عوامل کلیدی موفقیت در فاز مقدماتی توسعه محصول بر موفقیت تجاری محصول جدید در سازمان های نوآور و کارآفرین (مطالعه موردی شرکتهای صنایع غذایی مشهد) (چکیده)
60 - بررسی تاثیر قابلیت های بازاریابی بر عملکرد بازار به واسطه متغیر خلق ارزش برتر برای مشتری در صنایع غذایی شهرک صنعتی توس مشهد (چکیده)
61 - بررسی رابطه بین متغیرهای جمعیت شناختی با میزان اهمیت ابعاد کیفیت در خدمات بانکی (چکیده)
62 - توسعه مدیریت مبتنی بر شایستگی (چکیده)
63 - بازار یابی کارآفرینانه راهکاری برای ارتقا عملکرد کسب و کارها (چکیده)
64 - بررسی تأثیر مدیریت کیفیت جامع بر عملکرد سازمانهای کارآفرین (چکیده)
65 - تأثیر ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری بر تصویر برند در بین هتل های 5 ستاره استان خراسان رضوی (چکیده)
66 - ارائه رویکرد ترکیبی SHANNON-PROMETHEE جهت انتخاب طرح چیدمان تجهیزات (چکیده)
67 - ارزیابی کارایی کانال های توزیع نوین بانکداری و ارتباط آن با توسعه اقتصادی و رفاهی شهری (چکیده)
68 - انتخاب طرح چیدمان با استفاده از رویکرد ترکیبی PSI-PROMETHEE (چکیده)
69 - ارائه رویکرد ترکیبی Delphi-AHP-TOPSIS جهت انتخاب محصول نهایی زعفران مناسب (چکیده)
70 - استفاده از روش ترکیبی تحلیل سلسله مراتبی و شبیه سازی مونت کارلو به منظور اولویت بندی شهرها و انتخاب بازار مناسب (چکیده)
71 - حل مساله فروشنده دوره گرد مقید به شرط پوشش با الگوریتم ژنتیک (چکیده)
72 - بررسی و تحلیل تاثیر کسب و کارهای خانگی در پیش گیری از آسیب های اجتماعی (چکیده)
73 - طبقه‌بندی چالش‌ها و تنگناهای مدیریتی تولید ملی و راهکارهای مقابله با آن (چکیده)
74 - پلت فورم ویکی برای تسهیل نوآوری سازمانی؛ ویکی ها، ابزارهای مشارکتی مبتنی بر نسخه0/2 برای اشاعه نوآوری (چکیده)
75 - به کارگیری داده کاوی در تشخیص الگوی رفتار تأمین کنندگان قطعات خودرویی مورد مطالعه: شرکت صنعتی مهد خودرو توس (چکیده)
76 - تعیین ارتباط بین شخصیت و رفتار شهروندی سازمانی و نقش تعدیل کننده متغیرهای جمعیت شناختی (چکیده)
77 - تبیین اهمیت طراحی شاخص های جامع مناسب برای سنجش تاثیر سیستم برنامه ریزی منابع سازمانی بر عملکرد سازمانها (چکیده)
78 - رویکردی اسلامی در طراحی مدل مفهومی عوامل موثر در ارتقائ بهره وری (چکیده)
79 - بکارگیری مدل تحلیل پوششی داده هادر ارزیابی کارایی خطوط قالب گیری شرکت فولادین ذوب آمل (چکیده)
80 - تاثیر اتخاذ مالیات بر ارزش زمین به عنوان منبع درآمدی پایدار بر اقتصاد مسکن شهری (چکیده)
81 - ارزیابی برنامه ریزی راهبردی بر اساس حکمروایی خوب شهری (مطالعه ی تطبیقی برنامه ریزی های تهران و مشهد) (چکیده)
82 - بازاریابی شهری زمینه ساز رسیدن به نشان ویژه ی پایدار شهر به منظور رقابت در عرصه ی جهانی(مطالعه موردی: شهر مشهد) (چکیده)
83 - ارائه مدلی مفهومی به منظور بررسی موانع سازمانیِ اجرای استراتژی و سلامت سازمانی در بستر فرهنگ سازمان (چکیده)
84 - مدل مفهومی ارزش دانش و استراتژیهای مزیت رقابتی (چکیده)
85 - مدل مفهومی توسعه کارآفرینی در شهرهای خلاق (چکیده)
86 - راهکار های پیشنهادی برای بهبود نظام ملی نوآوری ایران (چکیده)
87 - برنامه ریزی نیروی انسانی با تأکید برپیش بینی تقاضای نیروی انسانی برای شرکت واگن پارس (چکیده)
88 - ارائه بنچ مارکینگ برای کانالهای توزیع بانک با کمک DEA (چکیده)
89 - ویژگیهای شخصیتی کارآفرینان در آیینه قرآن و کلام معصومان (ع) (چکیده)
90 - بررسی رابطه میان فرهنگ سازمانی و انگیزه کارکنان جهت بکارگیری نوآوری شغلی (چکیده)
91 - بررسی وضعیت فرهنگ پژوهش کشور از دیدگاه پژوهش‌گران دانشگاهی (چکیده)
92 - طراحی مدل سلسله مراتبی سیستم اطلاعاتی مناسب برای بهبود هماهنگی زنجیره عرضه (چکیده)
93 - کنکاشی بر عوامل اعتماد زای وب سایت ها در بستر تجارت الکترونیک به منظور ارائه مدل مفهومی (چکیده)
94 - ارائه چارچوبی برای فرآیند ایجاد اعتماد الکترونیک و توسعه تجارت الکترونیک (چکیده)
95 - چالش های برنامه ریزی استراتژیک و برنامه ریزی شهری موفق (چکیده)
96 - بررسی کارآفرینی درون سازمانی با استفاده از مدل استیونسون (چکیده)
97 - ارائه مدلی مفهومی به منظور بررسی رابطه اخلاق کاری و معنویت بر کارآفرینی و عملکرد سازمانی (چکیده)
98 - مدل ریاضی قطعی و فازی برنامه ریزی یکپارچه تولید و توزیع در زنجیره عرضه (چکیده)
99 - پشتیبانی ICT از زنجیره عرضه (چکیده)
100 - شناسایی عوامل موثر جهت استفاده موفق از بازاریابی اینترنتی در شرکت صنایع غذایی استان خراسان رضوی (چکیده)
101 - آسیب شناسی جمعیت شناختی در سیاست گذاریهای مهاجرتی ایران (چکیده)
102 - الگوی رضایت مشتری در خدمات اینترنتی تلفن همراه (چکیده)
103 - ارزش ادراک شده از خدمات بانکی تلفن همراه و اثر آن بر وفاداری مشتریان (چکیده)
104 - مهم ترین چالش پیش روی تحقیق : کمبود بودجه یا فرهنگ پژوهش کشور (چکیده)
105 - ارزیابی درونی گروه اقتصاد کساورزی دانشگاه تهران (چکیده)
106 - نقش منطق فازی در طراحی آمیخته بازاریابی (چکیده)
107 - تدوین شرح وظایف سازمانی با دیدگاه فرایندی (چکیده)
108 - نقش تعاونی ها در توسعه ورویکرد فقه اسلامی به آن (چکیده)
109 - بررسی وضعیت درجه بلوغ الکترونیکی سازمانهای ارائه دهنده خدمات دولتی الکترونیک در شهر مشهد (چکیده)
110 - همانندسازی سازمانی و رفتار شهروندی سازمانی (مورد مطالعه؛ هتل پنج ستاره پارس) (چکیده)
111 - تحلیل کانون قدرت در سازمانهای امروزی:نوع شناسی هیات مدیره ها از منظر قدرتمندی (چکیده)
112 - ارزش برند وتصویر شرکت باتوجه به ارزش مشتری (چکیده)
113 - نقش فن آوری اطلاعات در کار آفرینی و اشتغال زایی فارع التحصیلان دانشگاهی (چکیده)
114 - بررسی تاثیر هویت سازمانی بر رفتار شهروندی سازمانی (مورد مطالعه هتل پنج ستاره پارس) (چکیده)
115 - عوامل و ریشه های فساد اداری از دیدگاه اسلام (چکیده)
116 - اثربخشی و کارایی شرکتهای تعاونی استان خراسان رضوی (چکیده)
117 - چالش ها و موانع فراروی بانکداری نوین در ایران (چکیده)
118 - جایگاه مهندسی مجدد در بخش انرژی در ایران (چکیده)
119 - بکارگیری مدل ریاضی تحلیل پوششی داده ها در ارزیابی سطح تکنولوژی بنگاه (چکیده)
120 - محاسبه ضریب تناسب شغل با تخصص افراد شاغل در بخش کشاورزی مطالعه موردی: ایران و استان خراسان (چکیده)
121 - کارآفرینی و نقش آن در توسعه کسب و کار (چکیده)
122 - کاربرد مدلهای ریاضی در توزیع ویزگیهای اجتماعی اقتصادی در یک منطقه شهری (چکیده)
123 - راهکارهای بهبود سرمایه اجتماعی از طریق نظام پیشنهادها (چکیده)
124 - یادگیری سازمانی، بالندگی منابع انسانی و توانمندسازی: عوامل موفقیت در سازمان های کوچک (چکیده)
125 - بررسی میزان رضایت مشتریان از کیفیت خدمات بانک اقتصاد نوین با استفاده از مدل کانو (چکیده)
126 - مطالعه تطبیقی سیکل عمر محصولات شرکتهای بیمه دولتی ایران جهت تعیین استراتژیهای مناسب بازاریابی (چکیده)
127 - ارزیابی عملکرد و تعیین کارایی نیروگاه های بخار صنعت برق کشور با استفاده از تکنیک تحلیل پوششی داده ها (چکیده)
128 - یادگیری سازمانی و بالندگی منابع انسانی،عوامل موفقیت در توانمندسازی کارکنان سازمان های کوچک (چکیده)
129 - فرایند مدیریت دانش درنظام آموزشی غیر رسمی دانشگاه ها بر اساس نظریه نوناکا وتاکوچی (چکیده)
130 - شش کلید موفقیت در تغییر سازمانی (چکیده)
131 - بازارمحوری بر پایه تفکر بازاریابی (چکیده)
132 - فرایند تبیین و تدوین بیانیه رسالت سازمان (مورد مطالعه: آستان قدس رضوی) (چکیده)
133 - برنامه ریزی راهبردی در آستان قدس رضوی (چکیده)
134 - فرایند بازاریابی سیاسی (چکیده)
135 - طراحی و تبیین ارکان موثر بر تعیین استراتژیهای ارائه خدمات الکترونیک در بستر دولت الکترونیک (چکیده)
136 - بررسی جایگاه تروریسم در بازاریابی بین الملل (چکیده)
137 - آسیب شناسی نظام پیشنهادها: یک مطالعه موردی (چکیده)
138 - بررسی و تحلیل ابعاد کیفیت خدمات با استفاده از مقیاس و ابزار سروکوال مطالعه موردی: فضای سبز شهری مشهد (چکیده)
139 - نگرش سیستماتیک در مدیریت بسته بندی (چکیده)
لینک های پیشنهادی

 

30 جستجوی اخیر