بازگشت به فرم جستجو »

نمایش نتایج جستجو برای

کلمات کلیدی: خدمات


موارد یافت شده: 112

1 - برسی طرح خرید خدمات آموزشی در آموزش و پروش (چکیده)
2 - ارزیابی عملکرد تعاونیهای تولید روستایی با رویکرد توسعه کشاورزی پایدار (مطالعه موردی: شهرستان نیشابور) (چکیده)
3 - بررسی تاثیر عملکرد کارکنان فرانت آفیس بر جلب رضایت مشتریان (چکیده)
4 - تحلیل شکاف کیفیت خدمات براساس مدل سروکوال اصلاح شده « موردمطالعه: سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت مشهد (چکیده)
5 - بررسی تأثیر کیفیت خدمات بر وفاداری مشتریان به واسطه کیفیت رابطه با آنها (چکیده)
6 - ارائه مدلی مفهومی به منظور بررسی اثرات کارمند مهاجر بر عملکرد شرکت به واسطه¬ استراتژی بازاریابی بین-المللی، ارتباط شرکت با مشتری و کیفیت خدمات (چکیده)
7 - تحلیل عملکرد وب سرور با استفاده از مفاهیم نظریه صف و اصول شبیه سازی (چکیده)
8 - بررسی ایجاد وفاداری در مشتریان از طریق کیفیت خدمات و ارزش درک شده (مورد مطالعه: مؤسسۀ مالی و اعتباری ثامن الحجج (ع)) (چکیده)
9 - بررسی زیر ساختها و مهارتهای کتابداران دانشگاه فردوسی مشهد برای راه اندازی و توسعه خدمات مرجع الکترونیکی (چکیده)
10 - برنامه ریزی توزیع فضایی کاربریهای شهری جهت تامین عدالت فضایی شهر )با تاکید بر کاربریهای بهداشتی درمانی( (چکیده)
11 - بررسی اقتصادی تاثیر نوسان توان در مد کنترل فرکانس مطالعه موردی نیروگاه شریعتی (چکیده)
12 - شناسایی بخش های اشتغال زا در مناطق شهری با استفاده از روش منطق فازی (چکیده)
13 - بررسی اثرات تعاونی های تولید روستایی در توسعه کشاورزی پایدار (چکیده)
14 - تاثیرکیفیت خدمات بر رضایت و وفاداری مشتریان شرکت شاداب خراسان در (چکیده)
15 - بررسی وضعیت کیفیت خدمات و تعیین میزان رضایتمندی مشترکین شرکت توزیع برق استان خراسان رضوی (چکیده)
16 - نقش میانجی بازاریابی حسی در تعیین رابطه بین نوآوری در خدمات و شکل گیری نیات رفتاری مشتریان (چکیده)
17 - چارچوبی مفهومی برای سنجش تاثیر بازاریابی حسی بر شکل گیری نیات رفتاری مشتریان در سازمان های خدماتی (چکیده)
18 - بررسی نقش واسط تفاهم بر رابطه بین کیفیت خدمات و اعتماد مسافران فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد (چکیده)
19 - تاثیر فناوری اطلاعات بر صنعت بانکداری (چکیده)
20 - تاثیرکیفیت خدمات و شرایط عاطفی کارکنان براعتماد مشتریان شعب بانک ملت درشهر مشهد (چکیده)
21 - رهنمودهائی برای مدیریت خدمات مرجع در کتابخانه های دانشگاهی وتخصصی (چکیده)
22 - شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر در انتخاب بانک ها و موسسات مالی و اعتباری توسط مشتریان (چکیده)
23 - تغییر در شیوه های اندازه گیری و ارزیابی مراتع: تحولی علمی-اجتماعی (چکیده)
24 - بررسی نقش تعاونی های تولیدی کشاورزی در ارتقای دانش فنی کشاورزان (مطالعه موردی چغندرکاران استان فارس) (چکیده)
25 - تاثیر کیفیت خدمات و شرایط عاطفی کارکنان بر رضایت و وفاداری مشتریان بانک ملت (چکیده)
26 - بررسی نقش واسط تفاهم بر رابطه بین کیفیت خدمات و اعتماد (چکیده)
27 - تاثیر ارتباطات برند و کیفیت خدمات در ایجاد وفاداری برند به واسطه رضایت مشتری (چکیده)
28 - بررسی تناسب کشاورزی بوم سازگار (زیستی) در استان ایلام (چکیده)
29 - بررسی تاثیر کیفیت خدمات، ارزش درک شده و تصویر شرکت بر وفاداری مشتری درشعب بانک ملت شهر مشهد (چکیده)
30 - الگوریتم جدید مدیریت صف برای سرویس های تفکیک شده (چکیده)
31 - مکانیابی خودروهای خدمات اضطراری با هدف بیشینه سازی پوشش مورد انتظار (چکیده)
32 - اثر نرخ رشد بخشهای اقتصادی و آزادسازی تجاری بر کاهش فقر (چکیده)
33 - بررسی میزان آگاهی شهروندان از خدمات رسانی شهرداری و تاثیر آن بر مشارکت در محله هاشمیه ی شهر مشهد (چکیده)
34 - بررسی رابطه علت و معلولی بین اهداف عملیاتی صنعت هتلداری مشهد با استفاده از روش DEMATEL (چکیده)
35 - گروه بندی اهداف عملیاتی صنعت هتلداری مشهد با استفاده از ماتریس IPA (چکیده)
36 - شناسایی ابعاد استراتژیهای عملیاتی در بخش خدمات درمانی (چکیده)
37 - تاکسونومی از استراتژیهای عملیات بخشهای بیمارستانهای درمانی شهر مشهد (چکیده)
38 - بررسی تاثیر سرمایه اقتصادی و میزان رضایت از خدمات شهری بر میزان مشارکت شهروندان در تفکیک و جمع آوری زباله های خانگی (چکیده)
39 - مدیریت کیفیت در مدارس شاهد و ایثارگر: بررسی عوامل بازدارنده و پیش برنده کیفیت خدمات آموزشی و معرفی مدل مطلوب (چکیده)
40 - نمایی از اختلالات زبان و گفتار در کلینیک های توان بخشی و راهکارهای ارتقای خدمات گفتاردرمانی کودکان (چکیده)
41 - بررسی میزان تأثیر شرکت عمران در تحقق اهداف کالبدی طرح جامع شهر جدید گلبهار (چکیده)
42 - ارائه مدلی به منظور بررسی تاثیر کیفیت خدمات، ارزش درک شده و تصویر شرکت بر وفاداری مشتریان با در نظر گرفتن نقش میانجی رضایت و نقش تعدیل گر هزینه جابجایی (چکیده)
43 - بررسی میزان رضایت‌مندی از کیفیت خدمات سازمان‌های متولی مدیریت محلی روستایی در شهرستان ایجرود (استان زنجان) (چکیده)
44 - تأثیر عملکرد مدیریت شهری بر ارتقا کیفیت زندگی شهروندان (مطالعه موردی: شهرجدید گلبهار) (چکیده)
45 - بررسی رابطه بین متغیرهای جمعیت شناختی با میزان اهمیت ابعاد کیفیت در خدمات بانکی (چکیده)
46 - بررسی اثر شوکهای پولی بر بخشهای مختلف اقتصاد ایران (چکیده)
47 - کاهش شکاف کیفیت خدمات در راستای افزایش ارزش ایجاد شده ی مشتریان به کمک مدل سروکوآل (مورد تحقیق : یک بیمارستان دولتی در مشهد (چکیده)
48 - بررسی سطح کیفی خدمات گردشگری و تاثیر آن در جذب گردشگر(مطالعه موردی:روستاهای هدف در محور شیراز-یاسوج (چکیده)
49 - تاثیر مدیریت کیفیت فراگیر بر عملکرد سازمانی به واسطة بازارمحوری (چکیده)
50 - ارزیابی عوامل مؤثر بر تحقق پذیری اهداف کالبدی طرح جامع شهر جدید گلبهار (چکیده)
51 - تبیین رابطه ابعاد عدالت سازمانی و جنبه‌های گوناگون رضایت از جبران خدمات (چکیده)
52 - شناسایی و تحلیل مهمترین عوامل بازدارنده ی اداری- خدماتی صادرات کالاهای غیر نفتی در بنگاه های کوچک و متوسط (چکیده)
53 - استراتژی ناب- چابک در سازمانهای خدماتی با رویکرد مقایسه ای (چکیده)
54 - یک روش ترکیبی جدید برای نمایه‌گذاری و بازیابی تصاویر با استفاده از روش همبسته‌نگار موجک، بازخورد ارتباط و ماشین بردارهای پشتیبان (چکیده)
55 - الگوریتمی تطبیقی برای شناسایی شماره تلفن تماس‌گیرنده (چکیده)
56 - تأثیر رضایت و تصور مشتریان بخش خدمات بر وفاداری نگرشی و رفتاری (چکیده)
57 - شبیه سازی و بهینه سازی عوامل موثر بر کیفیت خدمات الکترونیکی (چکیده)
58 - جایگاه مشارکت در ارتقای کیفیت خدمات: پارادایم نوین در تعامل سازمان – مشتری ( مورد مطالعه: گمرکات استان خراسان رضوی) (چکیده)
59 - کاربرد نظریه های پذیرش فناوری در ارزیابی فناوریهای اطلاعاتی کتابخانه ها: رویکردی متن پژوهانه (چکیده)
60 - پیکره بندی استراتژیهای عملیات خدماتی در صنعت هتلداری ایران (چکیده)
61 - ارزیابی میزان تحقق‌پذیری طرح‌های هادی روستایی و عوامل مؤثر بر آن (چکیده)
62 - بررسی و اولوی تبندی شیوه های خدمات رسانی نوین در بازارهای ارزاق شهرداری مشهد (چکیده)
63 - بررسی اثربخشی و رابطه ابعاد کیفیت خدمات کتابخانه مرکزی دانشگاه فردوسی مشهد (چکیده)
64 - بررسی و ارائه شیوه‏ های نوین خدمات رسانی در بازارهای ارزاق شهرداری: مطالعه موردی بازارهای ارزاق شهرداری مشهد (چکیده)
65 - عوامل موثر بر رضایتمندی اطلاعاتی کاربران سایتهای اینترنتی با بررسی نقش متغیر بوم شناختی در انتخاب سایتها (چکیده)
66 - ارائه مدلی پویا برای مکان یابی مراکز خدمات پس از فروش؛ بررسی یک نمونه موردی (چکیده)
67 - ارزش خدمات اکولوژیکی و اقتصادی زنبور عسل در ‬استان خراسان رضوی (چکیده)
68 - ارزیابی میزان تحقق‌پذیری کاربری‌های پیشنهادی طرح‌های هادی روستایی( مطالعه موردی: روستاهای خراسان رضوی) (چکیده)
69 - ارزیابی عوامل تاثیرگذار بر بهره‎گیری کشاورزان استان خراسان رضوی از مهندسین ناظر کشت چغندر قند (چکیده)
70 - بررسی نقش تعدیل‌کنندگی جذابیت رقبا و هزینه جابجائی بر رابطه بین قیمت، کیفیت خدمات، و رنجش خاطر مشتری با قصد رویگردانی مشتری (چکیده)
71 - پژوهشی پیرامون تدوین برنامه راهبردی برای توسعه و تحول در خدمات کتابخانه های دانشگاه فردوسی مشهد (چکیده)
72 - طراحی قرارداد سطح خدمات برای خدمات فناوری اطلاعات دانشگاه فردوسی مشهد (چکیده)
73 - بخش بندی بازار بانک های مشهد بر مبنای مزایای مورد انتظار مشتریان (چکیده)
74 - ارزیابی و تحلیل کیفیت خدمات با استفاده از مدل سروکوال(مطالعه موردی:فضای سبز شهری مشهد) (چکیده)
75 - نقش استفاده از خدمات راهنمایی و مشاوره در پیشگیری از معلولیتها (چکیده)
76 - عوامل تاثیرگذار بر تمایل به مشارکت کشاورزان گندم‎کار در برنامه یارانه سبز برای پذیرش و بکارگیری عملیات حفاظتی خاک (چکیده)
77 - مقایسه سنجش کیفیت خدمات کتابخانه‌های دانشگاه فردوسی از دیدگاه کاربران و کتابداران با استفاده از ابزار لایب‌کوآل (چکیده)
78 - ارتقا سطح کیفیت خدمات: بررسی تاثیر رفتار شهروندی سازمانی (مورد مطالعه هتل پارس مشهد) (چکیده)
79 - بررسی وضعیت درجه بلوغ الکترونیکی سازمانهای ارائه دهنده خدمات دولتی الکترونیک در شهر مشهد (چکیده)
80 - بررسی تأثیر بیمه و خدمات ترویجی بر توزیع درآمد باغداران (چکیده)
81 - الگوی تاثیرگذاری ترویج کشاورزی بر گرایش کشاورزان به بیمه محصولات کشاورزی (چکیده)
82 - ارزش برند وتصویر شرکت باتوجه به ارزش مشتری (چکیده)
83 - بررسی درجه بلوغ الکترونیک و رابطه آن با سطوح خدمات الکترونیک (چکیده)
84 - بررسی انتظارات مشتریان از کیفیت خدمات مراکز آمادگی جسمانی بانوان شهر مشهد (چکیده)
85 - رابطه بین ویژگی های جمعیت شناختی و انتظارات مشتریان از خدمات مراکز آمادگی جسمانی بانوان شهر مشهد (چکیده)
86 - آنالیز هزینه های تولید توان راکتیو جهت مشارکت در بازار توان راکتیو (مطالعه موردی نیروگاه توس مشهد) (چکیده)
87 - ارزیابی تاثیر امکانات و خدمات فرهنگی برکاهش جرایم شهر مشهد در راستای توسعه پایدار شهری (چکیده)
88 - تحلیل وضعیت اقتصادی ، اجتماعی وکالبدی محلات شهر شیروان در راستای توسعه پایدار شهری (چکیده)
89 - Factors Affecting Customer Perceived Value of Insurance B-t-B Services and its Outcomes (چکیده)
90 - مکان یابی سکو نتگاههای خدماتی برتر بر اساس فن ارزشیابی مشارکتی در شهرستان مشهد (چکیده)
91 - بررسی و تحلیل عوامل موثر بر رضایت بیماران از کیفیت خدمات بیمارستانی (چکیده)
92 - اشتراک دانش، راهبردی برای توسعه خدمات کتابخانه (چکیده)
93 - ضرورت ها و راهکارهای عملی برای تاسیس انجمن کتابداری آموزشگاهی ایران (چکیده)
94 - انتظام ساختار عملکردی سکونت گاههای روستایی با تاکید بر الگوی تخصیص مکانی خدمات، مطالعه موردی شهرستان کلات (چکیده)
95 - سنجش دیدگاه بیمه گذاران خسارت دیده از کیفیت خدمات شرکت های بیمه دولتی (چکیده)
96 - طراحی و تبیین ارکان موثر بر تعیین استراتژیهای ارائه خدمات الکترونیک در بستر دولت الکترونیک (چکیده)
97 - اولویت گذاری خواسته های مشتریان بر اساس گسترش مشخصه های کیفی - مطالعه موردی: هتل پنج ستاره آلفا (چکیده)
98 - بررسی نیازهای خدماتی جهانگردان در شهر مشهد (چکیده)
99 - مدل هماهنگی بین فعالیتهای کالبدی – فضاییدستگاههای اجرایی خدمات رسان شهری با سیتم اطلاعات جغرافیایی , نمونه شهر مشهد (چکیده)
100 - مسیریابی فازی مبتنی بر قید در شبکه های MPLS (چکیده)
101 - بررسی شرکت‏های خدمات مکانیزه کشاورزی در استان ‏های خراسان (چکیده)
102 - بررسی روابط تولید در بازایابی محصولات کشاورزی (مطالعه موردی صنایع دام) (چکیده)
103 - عوامل موثر بر کارایی شرکت های مکانیزه کشاورزی در استان خراسان (چکیده)
104 - تحلیل کمی و کیفی روند رشد و مکانیابی خدمات (چکیده)
105 - مدیریت دانش ابزاری برای ایجاد تحول در مدیریت کتابخانه ها (چکیده)
106 - نقش و کارکرد فرهنگ سازمانی و عامل رهبری در توسعه اشتراک دانش از نظر کتابداران مرجع کتابخانه ها (چکیده)
107 - نظام سطح بندی خدمات رسانی روستایی شهرستان مشهد (چکیده)
108 - نظام سلسله مراتبی سکونتگاهها و سطح بندی خدمات روستایی (نمونه شهرستان سرخس) (چکیده)
109 - بررسی عضویت ایران در سازمان تجارت جهانی از نظر بخش خدمات (چکیده)
110 - شرکتهای ارائه خدمات مکانیزه کشاورزی بازوی توانمند مکانیزاسیون کشاورزی قابلیتها وکاستیها مطالعه در استان خراسان (چکیده)
111 - نقش شیوه های نوین ارائه ی خدمات بانکی در جذب مشتری و بهبود کارایی سیستم بانکی (مطالعه ی موردی بانک های سپه شهرستان مشهد) (چکیده)
112 - نقش خدمات نوین بانکی در جذب مشتری و بهبود کارآیی سیستم بانکی (چکیده)
لینک های پیشنهادی

 

30 جستجوی اخیر