بازگشت به فرم جستجو »

نمایش نتایج جستجو برای

کلمات کلیدی: اینترنت


موارد یافت شده: 35

1 - ICT در آموزش (درس شیمی و آزمایشگاه) (چکیده)
2 - تاثیر میزان ابهام گریزی دانشجویان بر سطح اعتماد آنان در خرید اینترنتی کتاب (چکیده)
3 - رابطه بین جهانی¬شدن با تجارت الکترونیک (چکیده)
4 - ارایه مدلی جهت انتخاب جاذبه های تبلیغات اینترنتی (چکیده)
5 - بررسی رابطه بین ویژگی شخصیتی برون گرایی خریدار بر تمایل به خرید اینترنتی در شهرستان گنبد کاووس (چکیده)
6 - بررسی شهرهای مجازی (چکیده)
7 - بررسی تاثیر نظریه انتشار نوآوری بر پذیرش بانکداری اینترنتی با توجه به مدل پذیرش فناوری دیویس (چکیده)
8 - طراحی و پیاده سازی یک میکرو وب سرور در یک ساختار درختی پیشنهادی مناسب برای اینترنت اشیا (چکیده)
9 - فعالیتهای اطلاع رسانی کتابخانه دانشکده مهندسی و ایجاد صفحه اینترنی مشهد (چکیده)
10 - بررسی رفتار اطلاع یابی دانشجویان کارشناسی ارشد جدید الورود تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه فردوسی در استفاده از اینترنت و منابع الکترونیکی (چکیده)
11 - رابطه بین اضافه ارزشیابی سهام و افشای اینترنتی اطلاعات مالی (چکیده)
12 - تعاملات در یک ابزار تعاملی مجازی و ارتباطی (چکیده)
13 - میزان اضطراب و شناخت اینترنتی اعضای هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در فرایند جستجوی منابع اطلاعاتی (چکیده)
14 - تاثیر اینترنت بر صادرات ایران به ده کشور منتخب در حوزه تجارت خارجی (چکیده)
15 - مصرف رسانه و تاثیر آن بر روابط با اعضای خانواده در میان دانشجویان، مطالعه موردی یک دانشگاه دولتی (چکیده)
16 - بررسی عوامل تعیین کننده در تمایل به خرید اینترنتی بلیط شرکت های هواپیمایی (چکیده)
17 - بازاریابی اینترنتی و مشکلات آن در ایران (چکیده)
18 - تبیین عوامل مؤثر بر نگرش به کامپیوتر در میان دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد (چکیده)
19 - توصیف منابع اینترنتی در آر. دی. ای. در مقایسه با قواعد فهرست نویسی انگلو امریکن (چکیده)
20 - تحلیل و ارزیابی موانع پیاده سازی بلیت فروشی اینترنتی در لیگ برتر فوتبال با استفاده از فرایند تحلیل سلسله مراتبی (چکیده)
21 - بررسی اضطراب اینترنتی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه های بیرجند و فردوسی در فراگرد جست وجوی اطلاعات (چکیده)
22 - بررسی وضعیت گزارشگری مالی اینترنتی شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران (چکیده)
23 - ارزش درک شده و نگرش کاربران در راستای تبلیغات اینترنتی (چکیده)
24 - بررسی میزان و عوامل موثر بر گرایش دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد به عضویت در شرکت های هرمی در سال تحصیلی 87-88 (چکیده)
25 - ضرورت تجارت الکترونیک در ایران با توجه به نقش آن در بهره وری بنگاه های پیشرو (چکیده)
26 - ارائه چارچوبی برای فرآیند ایجاد اعتماد الکترونیک و توسعه تجارت الکترونیک (چکیده)
27 - مقایسه تبخیر-تعرق مرجع پنمن مانتیث ASCE و پنمن مانتیث فائو- 56 در بازه زمانی ساعتی در ایستگاه هواشناسی فریمان (چکیده)
28 - بررسی رفتار اطلاع یابی دانش آموزان دوره راهنمایی در اینترنت و جایگاه کتابخانه در آن (چکیده)
29 - شناسایی عوامل موثر جهت استفاده موفق از بازاریابی اینترنتی در شرکت صنایع غذایی استان خراسان رضوی (چکیده)
30 - الگوی رضایت مشتری در خدمات اینترنتی تلفن همراه (چکیده)
31 - بررسی میزان تاثیر اینترنت برآمیخته بازاریابی ورزشی در ایران (چکیده)
32 - بررسی وضعیت بازاریابی ورزشی از طریق اینترنت در ایران با تاکید بر عناصر 4p (چکیده)
33 - طراحی یک هسته سخت افزاری برای IP Fragmentation (چکیده)
34 - نگرش مدیران گروه ، اعضای هیئت علمی و پزشکان دانشگاه علوم پزشکی مشهد به روش آموزش مداوم از طریق اینترنت (چکیده)
35 - تحلیل گفتمان عینی وذهنی در استفاده از اینترنت (چکیده)
لینک های پیشنهادی

 

30 جستجوی اخیر