بازگشت به فرم جستجو »

نمایش نتایج جستجو برای

عنوان: فروش


موارد یافت شده: 43

1 - بررسی تاثیر میانجی گری اعتماد به کارکنان در رابطه بین تصویر شرکت با وفاداری مشتری در نمایندگی های خدمات پس از فروش ایران خودرو شهر مشهد (چکیده)
2 - بررسی تأثیر فروش گرایی و تخصص نیروی فروش بر عملکرد نیروی فروش با توجه به نقش واسط اعتماد مشتری (مطالعه موردی: نمایندگی های فروش خودروهای وارداتی در سطح شهر مشهد) (چکیده)
3 - بررسی مدل یک فروشنده یک خریدار با در نظر گرفتن کربن تولیدی با استفاده از دو سیاست تجارت کربن و مالیات کربن (چکیده)
4 - تحلیل مساله فروشنده دوره‌گرد توسعه‌یافته مقید به شرط پوشش با چند وسیله نقلیه (چکیده)
5 - ارائه مدلی مدون جهت استقرار سیستم مدیریت ارتباط با مشتری CRM))در فروشگاه ها ی بزرگ (چکیده)
6 - بررسی الگوی وفاداری مشتریان در فروشگاه های زنجیره ای ایران (چکیده)
7 - بررسی عوامل مؤثر بر خرید ناگهانی در فروشگاه های زنجیره ای مشهد - مطالعه موردی فروشگاه زنجیره ای پروما (چکیده)
8 - مقاومت دولت قاجار در مقابل منع برده فروشی (چکیده)
9 - اثر آگاهی از واقعه فروش دختران قوچان در انگاره عدالت خواهی در دوره مشروطه (چکیده)
10 - بررسی تاثیر هوش هیجانی بر خلاقیت کارکنان فروش نمایشگاه های فروش خودرو (چکیده)
11 - بررسی تاثیر هوش هیجانی بر رضایت شغلی کارکنان فروش نمایشگاه های فروش خودرو با نقش واسط خلاقیت (چکیده)
12 - بررسی مدل یک فروشنده یک خریدار با در نظر گرفتن هزینه های انتشار کربن (چکیده)
13 - تاثیر رنگ ها بر فروش براساس رفتار خرید مصرف کننده (چکیده)
14 - بررسی تطبیقی حاشیه خرده فروشی و کارایی بازارهای میوه و تره بار شهرداری و شهری (مطالعه موردی شهرستان مشهد) (چکیده)
15 - ویژه سازی الگوریتم خوشه بندی مورچه ای به منظور چینش کالاهای فروشگاهی (چکیده)
16 - ارزیابی و طراحی ارگونومیکی باجه های فروش و شارژ بلیت الکترونیکی در مشهد (چکیده)
17 - پیشبینی قیمت خرده فروشی زعفران استان خراسان رضوی (چکیده)
18 - درنگی بر فروش گوشت حرام به کافران (چکیده)
19 - اجرای سیاست پرداخت سوبسید (تغییر جبرانی از سوی دولت) در بازار خرده‌فروشی برنج در حمایت از تولیدکننده (چکیده)
20 - کاربرد الگوی ANFIS در مقایسه با الگوی اقتصادسنجیِ ARIMA در پیش بینی قیمت خرده فروشی محصولات کشاورزی (چکیده)
21 - بررسی ادله مشروعیت خرید و فروش اعضای بدن در فقه شیعه (چکیده)
22 - تاثیر نگرش خریدار بر ارزش برند به واسطه کیفیت رابطه خریدار فروشنده (چکیده)
23 - بررسی و تحلیل تاثیر توانمندی بازاریابی در رابطه بین جهت گیریهای استراتژیک و عملکرد فروشگاههای زنجیره ای کشور (چکیده)
24 - نقش تعدیل گری مهارت های فروش در تأثیر فروش گرایی و مشتری گرایی بر عملکرد نیروی فروش نمایندگی های شرکت بیمه (چکیده)
25 - تحلیل و ارزیابی موانع پیاده سازی بلیت فروشی اینترنتی در لیگ برتر فوتبال با استفاده از فرایند تحلیل سلسله مراتبی (چکیده)
26 - مدل سازی تاثیر برنامه های پاسخ گویی بار بر تعامل خرده فروش و مصرف کننده (چکیده)
27 - تحلیل رابطه بین ارزش درک شده، کیفیت درک شده، رضایت مشتری و قصد خرید مجدد در فروشگاه های زنجیره ای تهران (چکیده)
28 - حل مساله فروشنده دوره گرد مقید به شرط پوشش با الگوریتم ژنتیک (چکیده)
29 - یک الگوریتم ژنتیکی-عصبی جدید برای حل مسأله فروشنده دوره‏ گرد (چکیده)
30 - یک شبکه عصبی فازی ژنتیکی جدید برای حل مسأله فروشنده دوره‏ گرد (چکیده)
31 - ارایه یک شبکه عصبی ترکیبی برای حل مساله فروشنده دوره گرد (TSP) (چکیده)
32 - مساله فروشنده دوره گرد پوشش دهنده در حالت چندماشینه (چکیده)
33 - مسئله تور فروشنده دوره گرد پوشش دهنده در حالت تعمیم یافته (چکیده)
34 - تاثیر جو اخلاقی سازمان بر هویت سازمانی و تمایل به ترک خدمت فروشندگان (چکیده)
35 - ارائه مدلی پویا برای مکان یابی مراکز خدمات پس از فروش؛ بررسی یک نمونه موردی (چکیده)
36 - بررسی رفتار عقلایی مصرف کنندگان روغن نباتی در ایران: مطالعه موردی فروشگاه های زنجیره ای رفاه (چکیده)
37 - بررسی تاثیر جنبه های مختلف فردی و شخصیتی و عملکرد مسئولین فروش بیمه - خراسان رضوی (چکیده)
38 - برنامه‎ریزی فروش لیزینگی در بنگاه‎های تولید فناوری ماشین‎های کشاورزی (چکیده)
39 - استفاده از الگوریتم های ژنتیک برای حل مسئله فروشنده دوره گرد با تکیه بر زیر جامعه ضعیف برای حفظ تنوع و اعتلای جامعه جواب (چکیده)
40 - تنظیم بهینه قراردادهای پیش فروش و پیش خرید برق به کمک آنالیز سناریوهای چندگانه در بازار برق ایران (چکیده)
41 - بررسی علل افزایش فروش گندم به دولت در سال زراعی81-1380 (چکیده)
42 - یک شبکه عصبی جدید با ساختاری سازنده ترکیبی برای حل مساله های فروشنده دوره گرد و کوتاهترین مسیر با تعداد شهر مشخص (چکیده)
43 - ارائه يك شبكه عصبي تركيبي براي حل مسئله فروشنده دوره گرد (چکیده)