کنفرانس ملی اقیانوس مدیریت , 2016-03-11

عنوان : ( ارائه مدلی مدون جهت استقرار سیستم مدیریت ارتباط با مشتری CRM))در فروشگاه ها ی بزرگ )

نویسندگان: احمد لطیفیان ,
فایل: Full Text

استناددهی: BibTeX | EndNote

چکیده

این مقاله به معرفی مدلی مدون جهت استقرار سیستم مدیریت ارتباط با مشتری CRM))در فروشگاه ها ی بزرگ می باشد.مقاله حاضر به لحاظ ماهیت توصیفی است .شیوه جمع آوری اطلاعات کتابخانه ای می باشد .شواهد نشان داده است که بسیاری از فروشگاه ها ی بزرگ اطلاع درستی از مدیریت ارتباط با مشتری ندارند و نمی دانند که چگونه باید از آن بهره برد وچه کسی از این تمرکز نوع بر مشتری نفع می برد. این سازمانها می پندارند که مدیریت ارتباط با مشتری را می توان از طریق سرمایه گذاری در فن آوری جدید بدست آورد و هر چه سخت افزار و نرم افزار گران تر باشد, رضایت مشتری بیشتر شده و رشد درآمد بالاتری حاصل می گردد.. تا قبل از سال1993, مدیریت ارتباط با مشتری شامل دو مولفه اصلی بود: 1-خودکارسازی نیروی فروش(SFA) 2- سرویس های مشتری(CS) . در این مقاله تمرکز اصلی مدل مدون مدیریت ارتباط با مشتری روی خودکارسازی و استاندارد کردن فرآیندهای داخلی مربوط به جذب, سرویس دهی و حفظ مشتریان در فروشگاه ها ی بزرگ می باشد. این فرآیندها از بخش فروش شروع شده و تا ارائه سرویس به مشتری و پشتیبانی ( بخش خدمات بعد از فروش) در سراسر خطوط تولید و توزیع ادامه دارد. براساس مدل پیشنهادی در این مقاله ، هدف نهایی مدیریت ارتباط با مشتری که همان وابستگی مشتری یا مدیریت استراتژیک روابط با مشتری است، قابل حصول می باشد.

کلمات کلیدی

, مدیریت ارتباط با مشتری, مشتری, مدل مدون, فروشگاه بزرگ
برای دانلود از شناسه و رمز عبور پرتال پویا استفاده کنید.

@inproceedings{paperid:1055991,
author = {لطیفیان, احمد},
title = {ارائه مدلی مدون جهت استقرار سیستم مدیریت ارتباط با مشتری CRM))در فروشگاه ها ی بزرگ},
booktitle = {کنفرانس ملی اقیانوس مدیریت},
year = {2016},
location = {شیراز, ايران},
keywords = {مدیریت ارتباط با مشتری، مشتری، مدل مدون، فروشگاه بزرگ},
}

[Download]

%0 Conference Proceedings
%T ارائه مدلی مدون جهت استقرار سیستم مدیریت ارتباط با مشتری CRM))در فروشگاه ها ی بزرگ
%A لطیفیان, احمد
%J کنفرانس ملی اقیانوس مدیریت
%D 2016

[Download]