اولین کنفرانس ملی مهندسی عمران و توسعه پایدار ایران , 2015-01-01

عنوان : ( ارزیابی وضعیت شبکه روسازی معابر با استفاده از شاخص کیفیت فازی روسازی و مقایسه با شاخص PCI (مطالعه موردی منطقه 17 شهرداری تهران) )

نویسندگان: سیدعلی صحاف , سید مسعود مسعودی ,
فایل: Free Preview

بر اساس تصمیم نویسنده مقاله دسترسی به متن کامل برای اعضای غیر دانشگاه ممکن نیست

استناددهی: BibTeX | EndNote

چکیده

اگاهی از وضعیت روسازی شبکه راه ها برای اتخاذ تصمیم کار امد و بهینه، امری بسیار ضروری و غیر قابلانکار می باشد. این مهم با بکار گیری شاخصی ساده و در عین حال کار امد، بایستی صورت گیرد. از دیر بازشاخص های متنوعی جهت مشخص کردن وضعیت روسازی شبکه راه ها، مورد استفاده قرار گرفته شده است. که می توان به PSI, PSR, PCI و RCI اشاره نمود. در این پژوهش سعی بر آن شده است تا ارزیابی وضعیت روسازی شبکه راه ها با استفاده از دو پارامتر 1-شاخص کیفیت فازی روسازی (EPCI) و 2- شاخص کیفیت روسازی (PCI) در مطالعه موردی (منطقه 17 شهرداری تهران) انجام گیرد و مقایسه ای بین ارزیابی وضعیت شبکه روسازی توسط این دو پارامتر انجام شده است. مطابق نتایج بدست امده از انجا که پارامتر های فراوانی، دخیل در اولویت بندی عملیات تعمیر و نگهداری روسازی شبکه راه ها می باشد، و همچنین تاثیر به سزای قضاوت مهندسی و نظرات کارشناسی در این بخش، تئوری فازی قابلیت کافی برای کاربرد در این بخش را دارا می باشد.

کلمات کلیدی

, مدیریت روسازی, شاخص کیفیت روسازی, شاخص کیفیت فازی روسازی
برای دانلود از شناسه و رمز عبور پرتال پویا استفاده کنید.

@inproceedings{paperid:1059812,
author = {صحاف, سیدعلی and مسعودی, سید مسعود},
title = {ارزیابی وضعیت شبکه روسازی معابر با استفاده از شاخص کیفیت فازی روسازی و مقایسه با شاخص PCI (مطالعه موردی منطقه 17 شهرداری تهران)},
booktitle = {اولین کنفرانس ملی مهندسی عمران و توسعه پایدار ایران},
year = {2015},
location = {تهران, ايران},
keywords = {مدیریت روسازی، شاخص کیفیت روسازی، شاخص کیفیت فازی روسازی},
}

[Download]

%0 Conference Proceedings
%T ارزیابی وضعیت شبکه روسازی معابر با استفاده از شاخص کیفیت فازی روسازی و مقایسه با شاخص PCI (مطالعه موردی منطقه 17 شهرداری تهران)
%A صحاف, سیدعلی
%A مسعودی, سید مسعود
%J اولین کنفرانس ملی مهندسی عمران و توسعه پایدار ایران
%D 2015

[Download]