دومین کنفرانس بین‏ المللی پارادایم‎های نوین مدیریت – نوآوری و کارآفرینی , 2016-10-19

عنوان : ( تاثیر آوازه برند بر رضایت برند (مورد مطالعه: هتل¬های پنج ستاره مشهد) )

نویسندگان: فریبرز رحیم نیا , نرگس آهنچیان , تکتم روانشاد ,
فایل: Full Text

استناددهی: BibTeX | EndNote

چکیده

سازمان¬ها با هر ماهیتی چه تولیدی، خدماتی و یا مطالعاتی ناگریزند خواسته¬های مشتریان خود را برآورده سازند. تردیدی نیست که لازمه دستیابی به این هدف اعمال روش¬های جدید و تجزیه و تحلیل مسائلی هست که در سطوح متعدد امور سازمانی مطرح می¬شود. مدیران باید با اتخاذ رویکردهای مناسب نسبت به بررسی و مدیریت تصویر سازمان خود در اذهان مشتریان، موجبات تحقق هر چه بهتر اهداف سازمان و رضایت آنان را فراهم آورند. در این راستا پژوهش حاضر به بررسی تأثیر آوازه برند بر رضایت برند پرداخته است. جامعه آماری این پژوهش مشتریان هتل¬های پنج ستاره شهر مشهد بوده، که 385 نفر از آن¬ها با روش نمونه¬گیری در دسترس به عنوان نمونه آماری انتخاب شدند. برای جمع¬آوری داده¬ها از ابزار پرسشنامه با تأیید روایی و پایایی آن استفاده شد. به منظور تجزیه و تحلیل اطلاعات و آزمون فرضیه¬ها از روش معادلات ساختاری و تحلیل سلسه مراتبی، آزمون بارن و کنی نیز برای بررسی اثر میانجی گری متغیرها استفاده شد که فرضیه¬های تحقیق با نرم¬افزار SPSS و AMOS مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفتند. نتایج نشان داد که آوازه برند بر رضایت برند از تأثیر معناداری برخوردار بوده است

کلمات کلیدی

آوازه برند؛ رضایت برند؛ هتل¬های پنج ستاره.
برای دانلود از شناسه و رمز عبور پرتال پویا استفاده کنید.

@inproceedings{paperid:1066963,
author = {رحیم نیا , فریبرز and نرگس آهنچیان and تکتم روانشاد},
title = {تاثیر آوازه برند بر رضایت برند (مورد مطالعه: هتل¬های پنج ستاره مشهد)},
booktitle = {دومین کنفرانس بین‏ المللی پارادایم‎های نوین مدیریت – نوآوری و کارآفرینی},
year = {2016},
location = {تهران, ايران},
keywords = {آوازه برند؛ رضایت برند؛ هتل¬های پنج ستاره.},
}

[Download]

%0 Conference Proceedings
%T تاثیر آوازه برند بر رضایت برند (مورد مطالعه: هتل¬های پنج ستاره مشهد)
%A رحیم نیا , فریبرز
%A نرگس آهنچیان
%A تکتم روانشاد
%J دومین کنفرانس بین‏ المللی پارادایم‎های نوین مدیریت – نوآوری و کارآفرینی
%D 2016

[Download]