مقالات ارائه شده در مجلات

فارسی

  1. مصطفی کریم زاده , علیرضا حدادیان , تدوین راهکارهای توسعۀ درآمدهای پایدار در سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد, مطالعات اقتصاد بخش عمومی, دوره (2), شماره (2), سال (2023-10), صفحات (215-232)
  2. علیرضا حدادیان , علی کاظمی , شیرین فیض محمدی , بررسی اثر هویت یابی مشتری با برند بر وفاداری به واسطه کیفیت خدمات، اعتماد و ارزش درک شده (مورد مطالعه: هتل پنج ستاره ی همای مشهد), تحقیقات بازاریابی نوین, دوره (6), شماره (2), سال (2016-8), صفحات (75-92)
  3. علیرضا حدادیان , ملیحه قربانی , تبیین نقش ابعاد شخصیت بر رفتار شبکه سازی, مطالعات مدیریت بهبود و تحول, دوره (24), شماره (79), سال (2016-3), صفحات (119-144)
  4. علیرضا حدادیان , فرشته صادقی , ناهید سالار باباخانی , بررسی نقش واسط آمادگی برای خدمت در تاثیر نوآوری، ریسک پذیری و پیشگامی بر عملکرد در بانک های دولتی, کاوش های مدیریت بازرگانی, دوره (10), شماره (19), سال (2018-7), صفحات (277-306)
  5. علیرضا حدادیان , آرزو عونی اسبفروشانی , اثر گذاری ادراک مشتریان از محصول بر ارزش های فرهنگی حاکم بر بازار, کاوش های مدیریت بازرگانی, دوره (7), شماره (14), سال (2016-3), صفحات (265-284)
  6. مسلم حسن عبود الغراوی , آذر کفاش پور , علیرضا حدادیان , قاسم اسلامی , Evaluating the state of digital human resource management in Iraqi public universities, YMER, دوره (1), شماره (3), سال (2023-8), صفحات (1233-1260)
  7. محسن رفیعی , علیرضا حدادیان , بی بی مرجان فیاضی , بررسی تأثیر ادراک فراشایستگی بر نگرش های شغلی (مورد مطالعه: صنعت بانکداری ایران), پژوهش نامه مدیریت تحول, دوره (12), شماره (2), سال (2021-5), صفحات (207-228)
  8. مرتضی رجوعی , علیرضا حدادیان , نگار اربابی یزدی , تأثیر نوجویی مصرف کننده بر رفتار مصرف سبز, کاوش های مدیریت بازرگانی, دوره (11), شماره (22), سال (2019-12), صفحات (55-80)
  9. رضا رجب زاده , مهدی طالب پور , علیرضا حدادیان , مهدی جباری نوقابی , تبیین اثر ارزش ویژۀ برند، تصویر برند و تعهد هوادار بر برندسازی بین‌المللی باشگاه های برتر فوتبال کشور, رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی, دوره (21), شماره (6), سال (2018-7), صفحات (21-33)
  10. لیلی طباخیان , علیرضا حدادیان , علیرضا پویا , نوع شناسی مصرف کنندگان پوشاک برند بر اساس سبک تصمیم گیری خرید, مدیریت بازرگانی, دوره (9), شماره (2), سال (2017-9), صفحات (353-374)
  11. محمدرضا کریمی , مهدی طالب پور , علیرضا حدادیان , تدوین مدل رفتار هوادار در حمایتگری ورزشی, تحقیقات بازاریابی نوین, دوره (6), شماره (2), سال (2016-9), صفحات (189-202)
  12. علیرضا حدادیان , امیر حسین باقریه مشهدی , فاطمه هنرور باوجدان , عوامل موثر رفتاری بر پذیرش خرید اینترنتی در صنعت هواپیمایی, مطالعات مدیریت گردشگری, دوره (9), شماره (27), سال (2014-12), صفحات (23-46)
  13. علی صنایعی , علیرضا حدادیان , امیر حسین باقریه مشهدی , بررسی الگوی وفاداری مشتریان در فروشگاه های زنجیره ای ایران, تحقیقات بازاریابی نوین, دوره (5), شماره (16), سال (2015-6), صفحات (149-168)
  14. علیرضا حدادیان , یاسر آسمان دره , محمدحسین همایونی راد , تعیین عوامل اثرگذار و اندازه گیری رضایت دانشجویان از خدمات خوابگاه ها (مطالعه موردی: دانشگاه فردوسی مشهد), مطالعات اندازه گیری و ارزشیابی آموزشی, دوره (1), شماره (1), سال (2012-6), صفحات (111-125)
  15. علیرضا حدادیان , حسنا رحیمی زاده , میر ابراهیم اصفهانی , بررسی عوامل مؤثر بر خرید ناگهانی در فروشگاه های زنجیره ای مشهد - مطالعه موردی فروشگاه زنجیره ای پروما, تحقیقات بازاریابی نوین, دوره (4), شماره (4), سال (2015-3), صفحات (71-84)
  16. علیرضا حدادیان , زهره محمدزاده , بررسی اثر تعارض کار - خانواده بر فرسودگی شغلی با اثر واسط سرمایه روانشناختی دربین کارکنان بانک های دولتی شهرستان گناباد, پژوهش نامه مدیریت تحول, دوره (6), شماره (12), سال (2015-3), صفحات (135-158)
  17. علیرضا حدادیان , امیر حسین باقریه مشهدی , بررسی عوامل تعیین کننده در تمایل به خرید اینترنتی بلیط شرکت های هواپیمایی, تحقیقات بازاریابی نوین, دوره (4), شماره (1), سال (2014-5), صفحات (137-152)
  18. علیرضا حدادیان , مجتبی کفاشان کاخکی , تورج غلامشاهی , یاسر آسمان دره , پیش شرط ها و پیامد های وفاداری کاربران به موتور های جستجو: طراحی الگوی وفاداری کاربران ایرانی, تحقیقات بازاریابی نوین, دوره (2), شماره (9), سال (2013-9), صفحات (25-46)
  19. سعید مرتضوی , علیرضا حدادیان , سنجش و تعیین شاخص رضایتمندی مشتریان واسط (توزیع کنندگان) با روش ترکیبی CSM و شاخص CSI (مطالعه موردی: شرکت شهد ایران), چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت), دوره (4), شماره (16), سال (2005-7), صفحات (37-60)
  20. سعیده کتابی , اصغر حق شناس , علیرضا حدادیان , انتخاب چند معیاره تامین کنندگان با استفاده ازAHP فازی, مطالعات مدیریت صنعتی, دوره (5), شماره (12), سال (2008-5), صفحات (73-96)
  21. بهرام رنجبریان , مجید رشید کابلی , علی صنایعی , علیرضا حدادیان , تحلیل رابطه بین ارزش درک شده، کیفیت درک شده، رضایت مشتری و قصد خرید مجدد در فروشگاه های زنجیره ای تهران, مدیریت بازرگانی, دوره (4), شماره (11), سال (2012-12), صفحات (55-70)
  22. مجتبی کفاشان کاخکی , علیرضا حدادیان , یاسر اسمان دره , پیش شرط های توصیه و تبلیغ کلامی در کتابخانه ها و مراکز اطلاع رسانی: طراحی الگوی تبلیغ کلامی مراجعان کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی, کتابداری و اطلاع رسانی, دوره (15), شماره (59), سال (2012-10), صفحات (171-185)
  23. علیرضا حدادیان , مجتبی کفاشان کاخکی , یاسر اسمان دره , فاطمه رضائی زاده ملا , حسنیه احسانی , پیش‌شرط‌ها و پیامدهای وفاداری مراجعان کتابخانه‌ها : طراحی الگوی وفاداری مراجعان کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی, پژوهشنامه کتابداری و اطلاع رسانی, دوره (2), شماره (2), سال (2012-5), صفحات (1-20)
  24. محمد مهرآیین , علیرضا حدادیان , مجتبی کفاشان کاخکی , یاسر آسمان دره , بررسی ادراک دانشجویان از خدمات الکترونیکی کتابخانه های دانشگاهی: پژوهشی بر مبنای نظریه رفتار برنامه ریزی شده آجزن, پژوهشنامه پردازش و مدیریت اطلاعات- Iranian Journal of Information Processing Management, دوره (29), شماره (2), سال (2013-4), صفحات (333-350)

مقالات ارایه شده در کنفرانس

فارسی

  1. محمدرضا خدیوی آیسک , فریبرز رحیم نیا , علیرضا حدادیان , بررسی نقش میانجیگری رفتار شهروندی بین تشابه سازی با تاییدکننده مشهور و قصد خرید , ششمین کنفرانس بین المللی تحولات نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری , 2023-11-30
  2. علیرضا حدادیان , سیدمجتبی هاشمیان , لیلی طباخیان , بررسی تاثیر هویت ملی و جهان وطن گرایی مصرف کننده بر قصد خرید پوشاک ساخت ترکیه بواسطه ملی گرایی مصرف کننده و ارزیابی نسبت به پوشاک ترک: از منظر تئوری هویت اجتماعی , نخستین کنفرانس بین المللی هوش تجاری و سازمانی: پارادایم های نوین مدیریت , 2016-05-19
  3. علیرضا حدادیان , سیدمجتبی هاشمیان , لیلی طباخیان , واکاوی عناصر هویتی موثر بر رفتار مصرف کننده (بر اساس نظریه مقوله بندی هنری تاجفل و ریچارد جنکینز) , چهارمین کنفرانس ملی مدیریت، اقتصاد و حسابداری , 2016-05-12
  4. علیرضا حدادیان , صدیقه براتی گلخندان , نسترن داودی , بررسی تاثیر ابعاد عدالت سازمانی بر قابلیت نوآوری با نقش میانجی گری اشتراک دانش , چهارمین کنفرانس ملی مدیریت، اقتصاد و حسابداری , 2016-05-12
  5. علیرضا حدادیان , مصطفی وحیدی , امین حسینی , بازاریابی احساسی: مفهومی جدید در بازاریابی , اولین کنفرانس بین المللی مدیریت، اقتصاد کاربردی و تجارت , 2017-08-22
  6. بهروز عظیمی فرد , علیرضا حدادیان , آذر کفاش پور , بررسی نقش میانجی گر عشق به برند و دانش برند در رابطه بین تجربه و وفاداری نسبت به برند(مورد مظالعه: دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه فردوسی مشهد) , چهارمین کنفرانس ملی مدیریت، حسابداری و اقتصاد با تاکید بر بازاریابی منطقه ای و جهانی , 2019-05-02
  7. علیرضا حدادیان , آرزو حسین زاده , سحر مهدی پور , مینا فرجامی , تاثیر مسئولیت اجتماعی دیجیتال بر قصد خرید مصرف کننده در دوران همه گیری کوید-19 , هجدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت , 2021-11-29
  8. علیرضا حدادیان , مینا فرجامی , نگین عباس پور , فن آوری و تصمیمات بازاریابی کارآفرینانه در دوران همه گیری کووید 19 (مورد مطالعه: شرکت های تولیدی بزرگ استان خوزستان) , همایش ملی مدیریت کسب و کار در شرایط بحران و عدم اطمینان , 2021-07-06
  9. رأفت خدایاری , یعقوب مهارتی , علیرضا حدادیان , بررسی تاثیر سودمندی ادراک شده و نگرش به اپلیکیشن کاربردی اینستاگرام بر قصد خرید , همایش ملی مدیریت کسب و کار در شرایط بحران و عدم اطمینان , 2021-07-06
  10. رأفت خدایاری , یعقوب مهارتی , علیرضا حدادیان , بررسی اثرگذاری، تاثیر اجتماعی بر قصد خرید به واسطه نگرش نسبت به برنامه در رسانه اجتماعی اینستاگرام , چهارمین کنفرانس ملی و نخستین کنفرانس بین المللی الگوهای نوین مدیریت و کسب و کار , 2021-07-15
  11. مسعود آبیار , فریبرز رحیم نیا , علیرضا حدادیان , بررسی نقش تجزیه و تحلیل بازاریابی و زیرکی بازار برکسب مزیت رقابتی پایدار , کنفرانس بین المللی مدل ها و تکنیکهای کمی در مدیریت , 2020-06-13
  12. علیرضا حدادیان , فریبرز رحیم نیا , زهرا رحیمیان فرد , ارایه مدل سنجش اثر تنش زاهای اجتماعی مرتبط با مشتری بر مشتری مداری کارکنان به واسطه فرسودگی عاطفی , دومین کنفرانس بین المللی اقتصاد،مدیریت ، حسابداری با رویکرد ارزش آفرینی , 2015-11-12
  13. مرجان کریمی طرقبه , علیرضا حدادیان , آذر کفاش پور , بررسی اثر ابعاد ارزش ویژه برند مواد غذایی بر ترجیح برند با نقش واسط ریسک فیزیکی درک شده و ارزش درک شده برند (مورد مطالعه: مشتریان فست فودهای سطح شهر مشهد) , اولین همایش بین المللی پژوهش های نوین در مطالعات مدیریت (سال: 1395 ) , 2016-11-17
  14. فریبرز رحیم نیا , علیرضا حدادیان , ایمان دروگر , تاثیر عشق به برند بر قصد خرید بواسطه ی وفاداری به برند , هفتمین کنفرانس بین المللی مدیریت و حسابداری، مدیریت و چهارمین کنفرانس بین المللی کارآفرینی و نوآوریهای باز , 2017-02-15
  15. علیرضا حدادیان , هاشم طالبی , سید سجاد حسینی مقدم , اولویت بندی ابعاد مدیریت دانش بازاریابی در صنعت بیمه با رویکرد ترکیبی ANP-DEMATEL , دومین کنفرانس بین المللی آینده پژوهی ، مدیریت وتوسعه اقتصادی , 2016-02-04
  16. علیرضا حدادیان , مسعود منظمی برهانی , مرضیه خلیلی , مهدی زارعی بیدکی , بررسی نقش استراتژی های بازرگانی بر عملکرد شرکت های تولیدی , کنفرانس بین المللی توسعه و تعالی کسب و کار، اقتصاد و مدیریت , 2014-12-17
  17. سیده سارا سیدی , علیرضا خوراکیان , علیرضا حدادیان , بررسی اثر تجربه برند بر ایجاد وفاداری به برند با در نظر گرفتن نقش واسط اعتماد به برند (در شعب بانک مهر اقتصاد شهر مشهد) , اولین کنفرانس بین المللی کارآفرینی، خلاقیت و نوآوری , 2015-08-20
  18. امین خوران , مصطفی کریم زاده , علیرضا حدادیان , شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر در انتخاب بانک ها و موسسات مالی و اعتباری توسط مشتریان , اولین کنفرانس بین المللی اقتصاد، مدیریت، حسابداری و علوم اجتماعی , 2014-06-21
  19. علیرضا حدادیان , مسعود منظمی برهانی , ابراهیم رحیمی , امید شبان برون , بررسی تاثیر استراتژی های تمرکز و تمایز بر عملکرد با در نظر گرفتن نقش واسط قابلیت های بازاریابی و قابلیتهای تکنولوژی , اولین کنفرانس بین المللی اقتصاد، مدیریت، حسابداری و علوم اجتماعی , 2014-06-21
  20. سمیه نوراللهی , آذر کفاش پور , علیرضا حدادیان , بررسی تاثیر قابلیت های بازاریابی بر عملکرد بازار به واسطه متغییر خلق ارزش برتر برای مشتری در صنایع غذایی شهرک صنعتی توس مشهد , دومین همایش ملی علوم مدیریت نوین , 2013-09-05
  21. آذر کفاش پور , علیرضا حدادیان , محمد رضا حسینی , شیوا خالقی , تاثیر کیفیت خدمات و شرایط عاطفی کارکنان بر رضایت و وفاداری مشتریان بانک ملت , اولین همایش ملی بازاریابی فرصتها وچالشها , 2014-04-30
  22. علیرضا پویا , علیرضا حدادیان , نازنین جعفرزاده , شناسایی ابعاد استراتژی های بازاریابی هتل ها و هتل آپارتمانهای شهرستان مشهد , اولین همایش ملی بازاریابی فرصتها چالشها , 2014-04-30
  23. علیرضا حدادیان , بررسی تاثیر قابلیت های بازاریابی بر عملکرد بازار به واسطه متغیر خلق ارزش برتر برای مشتری در صنایع غذایی شهرک صنعتی توس مشهد , دومین همایش ملی علوم مدیریت نوین , 2013-09-05
  24. علیرضا حدادیان , یاسر آسمان , حمید تاتاری , بررسی رابطه بین متغیرهای جمعیت شناختی با میزان اهمیت ابعاد کیفیت در خدمات بانکی , چهارمین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات بانکی , 2012-10-14