@article{paperid:1024486, author = {حجی محمد نوروزی and سید مصطفی محسنی زاده and جعفری ثانی, حسین and سعید ابراهیم زاده}, title = {تأثیر تدریس با تلفیق دو الگوی آموزشی همیاری و یادگیری در حد تسلط بر یادگیری مبحث علایم حیاتی : تجربه ای از دانشجویان پرستاری و اتاق عمل دانشگاه علوم پزشکی مشهد}, journal = {آموزش در علوم پزشکی}, year = {2011}, volume = {11}, number = {5}, month = {December}, issn = {۹۳۵۹-۱۶۰۸}, pages = {556--568}, numpages = {12}, keywords = {آموزش تلفیقی- یادگیری همیاری یادگیری در حد تسلط ب- مبحث علایم حیاتی - دانشجویان پرستاری و اتاق عمل}, }