@article{paperid:1034091, author = {کفاش پور, آذر and علیزاده زوارم, علی}, title = {به کارگیری فرایند تحلیل سلسله مراتبی دلفی فازی FDAHP و تحلیل خوشه سلسله مراتبی HCA در مدل آر. اف. ام. RFM جهت تعیین ارزش دوره عمر مشتری}, journal = {تحقیقات بازاریابی نوین}, year = {2012}, volume = {3}, number = {6}, month = {December}, issn = {2228-7744}, pages = {51--68}, numpages = {17}, keywords = {مدیریت ارتباط با مشتری، ارزش دوره عمر مشتری، مدل آر .اف.ام .(HCA) تحلیل خوشه سلسله مراتبی ،(FDAHP) مراتبی دلفی فازی .فرایند تحلیل سلسله ،(RFM) .}, }