@article{paperid:1039442, author = {قهاری, شیما and پیش قدم, رضا and قبانچی, ضرغام and غضنفری, محمد}, title = {بررسی ارتباط میان برنامه های درسی زبانی و افزایش قابلیت های هیجانی-اجتماعی زبان آموزان در چارچوب نظریه آموزش زبان کاربردی}, journal = {مطالعات زبان و ترجمه}, year = {2012}, volume = {45}, number = {2}, month = {September}, issn = {2383-2878}, pages = {93--116}, numpages = {23}, keywords = {نظریه آموزش زبان کاربردی، هوش هیجانی –اجتماعی (یا توانایی های احساسی-اجتماعی)، نظریه آموزش مهارت های زندگی، برنامه درسی زبانی، برنامه درسی زندگی-محور.}, }