@article{paperid:1044605, author = {پورسلیمی, مجتبی and حسینی مقدم قوچان کهنه, سیدمحمدرضا and مریم زارعی and مرضیه السادات رباط جزی}, title = {تاثیرشرایط عاطفی کارکنان بر رضایت و وفاداری مشتریان با نقش واسط تفاهم (مورد مطالعه: مسافران ورودی وخروجی استفاده کننده ازخدمات گمرک فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد)}, journal = {تحقیقات بازاریابی نوین}, year = {2014}, volume = {4}, number = {4}, month = {April}, issn = {2228-7744}, pages = {235--258}, numpages = {23}, keywords = {شرایط عاطفی کارکنان، تفاهم، رضایت مشتریان، وفاداری مشتریان}, }