@article{paperid:1044795, author = {حسینی مقدم قوچان کهنه, سیدمحمدرضا and کاظمی, مصطفی and مهارتی, یعقوب}, title = {بررسی نقش واسط گرایش به بازار و رفتارکارآفرینانه بر رابطه بین استراتژیهای بازرگانی و عملکرد سازمانی )مورد مطالعه: شرکتهای تولیدی متوسط و بزرگ شهر های صنعتی شهرستان مشهد(}, journal = {تحقیقات بازاریابی نوین}, year = {2014}, volume = {4}, number = {10}, month = {April}, issn = {2228-7744}, pages = {207--234}, numpages = {27}, keywords = {استراتژی رهبری هزینه، استراتژی تمایز، گرایش به بازار،رفتارکارآفرینانه، عملکرد سازمان}, }