@article{paperid:1056963, author = {زرگرانی, نیکو and مشهدی, علی and طبیبی, زهرا}, title = {مقایسه تاثیرآموزش گروهی نظم جویی هیجان مبتنی بر الگوی گراس بر استفاده از راهبردهای ارزیابی مجدد و فرونشانی بر نشانگان اختلال شخصیت مرزی و اختلال نارسایی توجه/ فزون کنشی}, journal = {پژوهنده- علوم پزشکی شهید بهشتی}, year = {2016}, volume = {21}, number = {1}, month = {June}, issn = {1735-1022}, pages = {21--29}, numpages = {8}, keywords = {الگوی فرآیندی گراس، نظم‌جویی هیجان، ارزیابی مجدد، فرونشانی، اختلال شخصیت مرزی، اختلال نارسایی توجه/ فزون‌کنشی،}, }