@inproceedings{paperid:1058103, author = {رحیم نیا , فریبرز and حسین نژاد, زهرا}, title = {تاثیرجهانی‌سازی‌ برند ‌ادراک‌شده و ارزش‌نماد ‌محلی‌ برند بر قصد‌خرید ‌مصرف‌کننده،بواسطه عوامل تاثیرگذاربرآن ونقش تعدیلگر‌نژاد‌پرستی ‌مصرف‌کننده}, booktitle = {پنجمین کنفرانس بین المللی مدیریت و حسابداری و اولین کنفرانس کارآفرینی و نوآوریهای باز}, year = {2016}, location = {تهران, ايران}, keywords = {جهانی سازی برند ادراک شده،ارزش نماد محلی برند،کیفیت ادراک شده برند،پرستیژ برند،قصد خرید مصرف کننده،نژاد پرستی مصرف کننده}, }