@article{paperid:1063921, author = {توکلی, احمد and کفاش پور, آذر and نیکو, حسین}, title = {بررسی تأثیر کیفیت خدمات درک‌شده بر وفاداری مشتری به واسطه‌ی تصویر ذهنی شرکت و رضایت مشتری با در نظر گرفتن نقش تعدیل‌گر هزینه ها‌ی جابجایی (مورد مطالعه: شعب بانک سینا در مشهد)}, journal = {پژوهش های مدیریت راهبردی}, year = {2017}, volume = {23}, number = {65}, month = {August}, issn = {2228-5067}, pages = {185--207}, numpages = {22}, keywords = {کیفیت خدمات درک‌شده؛ تصویر ذهنی شرکت؛ رضایت مشتری؛ وفاداری مشتری؛ هزینه‌های جابجایی}, }