@article{paperid:1083314, author = {خلیل زاده, مجید and نقابی, حسین}, title = {برنامه‌ریزی تبلیغات رسانه‌یی چندمحصولی با در نظر گرفتن منحنی چرخه‌ی عمر، ماتریس {\b‌o‌l‌d‌m‌a‌t‌h$B‌C‌G$}، رفتار رقبا و محدودیت بودجه با استفاده از برنامه‌ریزی پویای تقریبی}, journal = {مهندسی صنایع و مدیریت}, year = {2022}, volume = {37.1}, number = {2}, month = {February}, issn = {2676-4741}, pages = {11--22}, numpages = {11}, keywords = {برنامه‌ریزی پویای تقریبی، برنامه‌ریزی رسانه‌ای، محدودیت منابع، فرآیند تصمیم‌گیری مارکوف، تبلیغات}, }