@article{paperid:1095701, author = {حدادیان, علیرضا and عونی اسبفروشانی, آرزو}, title = {اثر گذاری ادراک مشتریان از محصول بر ارزش های فرهنگی حاکم بر بازار}, journal = {کاوش های مدیریت بازرگانی}, year = {2016}, volume = {7}, number = {14}, month = {March}, issn = {۲۶۴۵-۳۸۶X}, pages = {265--284}, numpages = {19}, keywords = {ﻫﻮﯾﺖ ﻣﻠی، ارزﯾﺎﺑی ﻣﺤﺼﻮل درک ﺷﺪه، ﺗﻌﺼﺐ ﻣﺸﺘﺮی،ارزش درک ﺷﺪهی ﻣﺤﺼﻮل، ﺗﻠﻔﻦ ﻫﻤﺮاه}, }