بازگشت به فرم جستجو »

نمایش نتایج جستجو برای

عنوان: بازرگانی


موارد یافت شده: 9

1 - بررسی نقش استراتژی های بازرگانی بر عملکرد شرکت های تولیدی (چکیده)
2 - بازرگانی خارجی ایران در جنگ جهانی دوم (چکیده)
3 - بررسی نقش واسط گرایش به بازار و رفتارکارآفرینانه بر رابطه بین استراتژیهای بازرگانی و عملکرد سازمانی )مورد مطالعه: شرکتهای تولیدی متوسط و بزرگ شهر های صنعتی شهرستان مشهد( (چکیده)
4 - بررسی نقش واسط گرایش به بازار و رفتار کار آفرینانه بر رابطه بین استاتژی های بازرگانی و عملکرد سازمانی (چکیده)
5 - تحلیل گفتمان تبلیغات بازرگانی: بررسی کاربرد زبان و گفتمان در اقناع و متقاعدسازی مخاطبان از منظر تحلیل گفتمان (چکیده)
6 - تبیین تأثیر اطلاعات در شرکتهای بازرگانی زعفران استان خراسان و طرح وبگاه بر ابعاد اعتماد الکترونیکی (چکیده)
7 - تاثیر فرهنگ بازار محوری بر عملکرد بازرگانی شرکت های قطعه ساز خودرو مشهد (چکیده)
8 - بررسی رابطه مبادله بازرگانی و نقش آن در صادارت (چکیده)
9 - بررسی اثر حضور شرکت های تولیدی در نایشگاه های بین المللی بازرگانی بر موفقیت تجاری ان ها (چکیده)
لینک های پیشنهادی

 

30 جستجوی اخیر