بازگشت به فرم جستجو »

نمایش نتایج جستجو برای

کلمات کلیدی: آمیخته


موارد یافت شده: 23

1 - بررسی نقش تعدیلگری درجه بین المللی کردن و محیط صادراتی و میانجیگری تطابق آمیخته بازاریابی و بازارگرایی صادرات بر روی عملکرد صادراتی (چکیده)
2 - بررسی پایداری شعله در احتراق پیش آمیخته کم سو خت مشعل لایه اِی با استفاده از روشٍ شبکه بو لتزمن (چکیده)
3 - بررسی تأثیر عناصر منتخب آمیخته بازاریابی خدمات بر ارزش ویژه برند محصولات ورزشی آدیداس با استفاده از مدل آکر (چکیده)
4 - بررسی اثر کاتالیست اسید لوئیس بر روی سازگاری امیخته های EPDM/SBR (چکیده)
5 - بررسی آزمایشگاهی احتراق کم پیچش پیش آمیخته و اثر تغییر پارامترهای هندسی بر عملکرد آن (چکیده)
6 - برآورد پارامترهای توزیع پارتو در حضور داده های پرت (چکیده)
7 - ارزیابی فعالیت ضد باکتریایی عصاره خرفه (Portulaca oleracea) بر تعدادی از میکروارگانیسم‌های عامل عفونت در شرایط آزمایشگاهی (چکیده)
8 - آمیخته بازاریابی خدمات: ابزار توسعه آموزش عالی فرامرزی (چکیده)
9 - کاهش پیامدهای زیست محیطی دفع پسماندهای صنعتی به واسطه افزودن پسماندهای جامد پالایشگاه های گاز به مواد خام کارخانجات سیمان (چکیده)
10 - تهیه و اعتباریابی پرسشنامه ارزیابی عملکرد مدیران گروه های آموزشی دانشگاه: کاربرد روش آمیخته در عمل (چکیده)
11 - بررسی نقش تعدیل گرایانه بوم شناسی خریداران کتاب در رابطه میان عناصر آمیخته بازاریابی کتابهای داستانی با خرید کتاب (چکیده)
12 - سنجش و تعیین شاخص رضایتمندی مشتریان واسط (توزیع کنندگان) با روش ترکیبی CSM و شاخص CSI (مطالعه موردی: شرکت شهد ایران) (چکیده)
13 - طراحی شبکه ای از لجستیک معکوس با برگشت های وابسته به فاصله (چکیده)
14 - پویایی عناصر غذایی لاشبرگ نوئل Picea abies آمیخته با لاشبرگ گونه های راش Fagus orientalis، توسکا Alnus subcordata و پلت Acer velutinumدر توده دست کاشت نوئل منطقه لاجیم (چکیده)
15 - تحلیل تاثیر ادراک مشتریان از آمیخته بازاریابی بر ارزش نام و نشان تجاری (مورد مطالعه: محصولات مواد غذایی رضوی) (چکیده)
16 - اثرات همخونی و آمیخته گری بر تکوین رویان آزمایشگاهی در شرایط معمول و استرس حرارتی (چکیده)
17 - بررسی اثر هندسه ورودی در جریان آرام داخل لوله افقی مدور تحت انتقال حرارت جابجایی آمیخته (چکیده)
18 - بررسی آزمایشگاهی اثر رقیق سازی سوخت با استفاده از گاز آرگون بر میزان آلاینده NOx در شعله غیر پیش آمیخته پروپان-هوا (چکیده)
19 - نقش منطق فازی در طراحی آمیخته بازاریابی (چکیده)
20 - بررسی میزان تاثیر اینترنت برآمیخته بازاریابی ورزشی در ایران (چکیده)
21 - بررسی تاثیر عناصر آمیخته بازاریابی بر موفقیت در جذب مخاطبین ورزشی بر اساس مدل اسپرت (چکیده)
22 - فرایند بازاریابی سیاسی (چکیده)
23 - جایگاه همسانی اخلاقی زوجین در تشکیل خانواده در فقه و حقوق موضوعه (چکیده)
لینک های پیشنهادی

 

30 جستجوی اخیر