چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت), دوره (4), شماره (16), سال (2005-7) , صفحات (37-60)

عنوان : ( سنجش و تعیین شاخص رضایتمندی مشتریان واسط (توزیع کنندگان) با روش ترکیبی CSM و شاخص CSI (مطالعه موردی: شرکت شهد ایران) )

نویسندگان: سعید مرتضوی , علیرضا حدادیان ,
فایل: Full Text

استناددهی: BibTeX | EndNote

چکیده

این مقاله به اندازه گیری رضایت توزیع کنندگان از ابعاد چهارگانه آمیخته بازاریابی پرداخته است.

کلمات کلیدی

, شنیدن صدای مشتری, شاخص رضایتمندی مشتری, سنجش, آمیخته بازاریابی