مدیریت فردا, دوره (8), شماره (21), سال (2009-9) , صفحات (66-73)

عنوان : ( بررسی و تحلیل عوامل موثر بر رضایت بیماران از کیفیت خدمات بیمارستانی )

نویسندگان: مصطفی کاظمی , سعیده فنودی ,
فایل: Full Text

استناددهی: BibTeX | EndNote

چکیده

این تحقیق از نظر هدف، یک تحقیق کاربردی و از نظر شیوه ی بررسی یک تحقیق پیمایشی است. جامعه ی این تحقیق مراجعان به بیمارستان در طی یک ماه می باشد که برابر با 252 نفر است . به کمک فرمول آماری و خطای نمونه گیری مناسب ، حجم نمونه برابر با 106 نفر می باشد. فرضیات این تحقیق به کمک آزمون آماری علامت ، یومن ویتنی و رگرسیون در نرم افزارهای MINITAB , SPSS بررسی می شود.

کلمات کلیدی

, کیفیت خدمات بیمارستانی , رضایت بیماران , درمان جراحی , شیمی درمانی