مدیریت فردا, دوره (8), شماره (21), سال (2009-9) , صفحات (66-73)
عنوان : ( بررسی و تحلیل عوامل موثر بر رضایت بیماران از کیفیت خدمات بیمارستانی )
نویسندگان: مصطفی کاظمی , سعیده فنودی ,فایل:
Full Text

چکیده
این تحقیق از نظر هدف، یک تحقیق کاربردی و از نظر شیوه ی بررسی یک تحقیق پیمایشی است. جامعه ی این تحقیق مراجعان به بیمارستان در طی یک ماه می باشد که برابر با 252 نفر است . به کمک فرمول آماری و خطای نمونه گیری مناسب ، حجم نمونه برابر با 106 نفر می باشد. فرضیات این تحقیق به کمک آزمون آماری علامت ، یومن ویتنی و رگرسیون در نرم افزارهای MINITAB , SPSS بررسی می شود.