عنوان : ( بررسی بازاریابی و پیوستگی بازار محصولات کشاورزی با مطالعه ی موردی زردآلوی ایران )
نویسندگان: مهدی پیری , علیرضا کرباسی , مسعود همایونی فر , رسول محمدرضایی ,چکیده
امروزه در بسیاریاز کشورهای در حال توسعه، افزایش تولید تنها بخشی از اهداف بخش کشاورزی را تشکیل می دهد و بخش مهم دیگری، بازاریابی محصولات تولید شده است.
کلمات کلیدی
, پیوستگی بازار, حاشیه بازاریابی, زردآلو,@article{paperid:1020453,
author = {مهدی پیری and علیرضا کرباسی and همایونی فر, مسعود and رسول محمدرضایی},
title = {بررسی بازاریابی و پیوستگی بازار محصولات کشاورزی با مطالعه ی موردی زردآلوی ایران},
journal = {علوم کشاورزی دانشگاه آزاد تبریز},
year = {2007},
volume = {1},
number = {4},
month = {December},
issn = {1735-9341},
pages = {95--113},
numpages = {18},
keywords = {پیوستگی بازار، حاشیه بازاریابی، زردآلو،},
}
%0 Journal Article
%T بررسی بازاریابی و پیوستگی بازار محصولات کشاورزی با مطالعه ی موردی زردآلوی ایران
%A مهدی پیری
%A علیرضا کرباسی
%A همایونی فر, مسعود
%A رسول محمدرضایی
%J علوم کشاورزی دانشگاه آزاد تبریز
%@ 1735-9341
%D 2007