روان شناسی بالینی, دوره (4), شماره (12), سال (2008-7) , صفحات (1-21)

عنوان : ( بررسی اثر بخشی آموزش تفکر انتقادی بر عزت نفس ومهارت های حل مساله دانش آموزان دختر مقطع متوسطه )

نویسندگان: بهرامعلی قنبری هاشم آبادی , مهرنسا, شهابی ,

بر اساس تصمیم نویسنده مقاله دسترسی به متن کامل برای اعضای غیر دانشگاه ممکن نیست

استناددهی: BibTeX | EndNote

چکیده

بررسی اثر بخشی آموزش تفکر انتقادی بر عزت نفس ومهارت های حل مساله دانش آموزان دختر مقطع متوسطه

کلمات کلیدی

, تفکر انتقادی , عزت نفس , حل مساله