عنوان : ( موضع یابی استراتژیک برند بانک صادرات از دیدگاه مشتریان حقوقی- واحدهای تولیدی خراسان جنوبی )
نویسندگان: لیلا محمودی , سید علیرضا داودی , تورج صادقی , آذر کفاش پور , فاطمه یوسف زاده ,بر اساس تصمیم نویسنده مقاله دسترسی به متن کامل برای اعضای غیر دانشگاه ممکن نیست
چکیده
جایگاهیابی برند بانک صادرات نسبت به برند بانکهای اقتصاد نوین، پارسیان، تجارت، سپه، ملت و ملی در جذب مشتریان حقوقی- واحدهای تولیدی با تکنیک نقشه ادراکی هدف این مطالعه است. پژوهش حاضر با روش تحقیق آمیخته و بر اساس مدل مفهومی واکر انجام شده است. جامعه آماری، مدیران ارشد و مدیراننتایج، نشان میدهد: بانک صادرات و بانک ملت در ارائه تسهیلات برای واحدهای تولیدی و فرایند آن، همچنین ارائه ضمانتنامه و ال سی و فرایند آن بهترین جایگاه را دارند و در ویژگیهای خدمات مذاکره و مشاوره، ارتباط بین مدیران بانک و مدیران ارشد واحدهای تولیدی بانک صادرات پس از بانک ملت دومین جایگاه را در اذهان مشتریان این بخش از بازار به دست آورده است.
کلمات کلیدی
, جایگاه یابی, ویژگی های تعیین کننده, نقشه ادراکی, گروه کانونی, فرایند تحلیل سلسله مراتبی, فرایند ارائه تسهیلات برای واحد@article{paperid:1037810,
author = {لیلا محمودی and سید علیرضا داودی and تورج صادقی and کفاش پور, آذر and فاطمه یوسف زاده},
title = {موضع یابی استراتژیک برند بانک صادرات از دیدگاه مشتریان حقوقی- واحدهای تولیدی خراسان جنوبی},
journal = {مدیریت بازاریابی},
year = {2013},
volume = {8},
number = {19},
month = {August},
issn = {1735-949X},
pages = {67--92},
numpages = {25},
keywords = {جایگاه یابی، ویژگی های تعیین کننده، نقشه ادراکی، گروه کانونی، فرایند تحلیل سلسله مراتبی، فرایند ارائه تسهیلات برای واحد},
}
%0 Journal Article
%T موضع یابی استراتژیک برند بانک صادرات از دیدگاه مشتریان حقوقی- واحدهای تولیدی خراسان جنوبی
%A لیلا محمودی
%A سید علیرضا داودی
%A تورج صادقی
%A کفاش پور, آذر
%A فاطمه یوسف زاده
%J مدیریت بازاریابی
%@ 1735-949X
%D 2013