دومین کنفرانس بین‏ المللی پارادایم‎های نوین مدیریت – نوآوری و کارآفرینی , 2016-10-19

عنوان : ( ارائه مدل مفهومی نقش واسط رضایت برند بر رابطه بین آوازه برند و نگرش برند )

نویسندگان: فریبرز رحیم نیا , نرگس آهنچیان , تکتم روانشاد ,

بر اساس تصمیم نویسنده مقاله دسترسی به متن کامل برای اعضای غیر دانشگاه ممکن نیست

استناددهی: BibTeX | EndNote

چکیده

افزایش رقابت جهانی، قدرت تقلید محصولات و خدمات ، وجود مصرف کنندگان پیچیده و آگاه، قدرت خرده فروشان، اثربخشی هزینه رسانه¬ها و بسیاری مسائل دیگر باعث شده شرکت¬ها برای فروش محصولات خود به مبحث برندینگ توجه کنند. در سال های اخیر موضوع برند و به خصوص ارتباطات برند توجه محققان حوزه بازاریابی را به خود جلب نموده است. با تشدید رقابت در تجارت و تغییرات سریع فناورانه و نیز افزایش قدرت و حق انتخاب مشتریان، موفقیت از آن شرکت هایی خواهد بود که قادر باشند به نحو شایسته تری انتظارات و ارزش های مورد نظر مشتریان را درک و شناسایی کرده و به نحو مطلوب به آنها پاسخ دهند (سید جوادین و همکاران،1389 ). برندها نقش اصلی را در محیط رقابتی امروز بازی می¬کنند و منابع کلیدی هستند که از مزیت رقابتی پشتیبانی می¬کنند.(منظور و همکاران، 2011). هدف مطالعه حاضر، بررسی تاثیرگذاری نقش واسطه رضایت برند بر آوازه برند و نگرش برند می باشد . بدین منظور مسیر هایی که رضایت برند، آوازه برند و نگرش برند را تحت تاثیر قرار می دهد را بررسی می¬کنیم.

کلمات کلیدی

آوازه برند؛ نگرش برند؛ رضایت برند؛ هتل¬های پنج ستاره.
برای دانلود از شناسه و رمز عبور پرتال پویا استفاده کنید.

@inproceedings{paperid:1066961,
author = {رحیم نیا , فریبرز and نرگس آهنچیان and تکتم روانشاد},
title = {ارائه مدل مفهومی نقش واسط رضایت برند بر رابطه بین آوازه برند و نگرش برند},
booktitle = {دومین کنفرانس بین‏ المللی پارادایم‎های نوین مدیریت – نوآوری و کارآفرینی},
year = {2016},
location = {تهران, ايران},
keywords = {آوازه برند؛ نگرش برند؛ رضایت برند؛ هتل¬های پنج ستاره.},
}

[Download]

%0 Conference Proceedings
%T ارائه مدل مفهومی نقش واسط رضایت برند بر رابطه بین آوازه برند و نگرش برند
%A رحیم نیا , فریبرز
%A نرگس آهنچیان
%A تکتم روانشاد
%J دومین کنفرانس بین‏ المللی پارادایم‎های نوین مدیریت – نوآوری و کارآفرینی
%D 2016

[Download]