عنوان : ( ارتباط آمیخته بازاریابی با عملکرد اقتصادی شرکتهای گروه قند و شکر در بورس اوراق بهادار تهران )
نویسندگان: سولماز نوجوان بشرویه , علی رضا کرباسی , حسین محمدی ,چکیده
سرمایه گذاری در فعالیت های بازاریابی، نه تنها باعث افزایش ارزش نام تجاری یک بنگاه می شود، بلکه کاهش ریسک سرمایه گذاری برای آن بنگاه را نیز در پی دارد(کنستانتینیدس،2012). البته این روابط در سطوح مختلف سرمایه گذاری در بازاریابی یکسان نیست و لذا وجود رابطه غیرخطی دور از ذهن نیست. در همین راستا، در مطالعه حاضر تلاش شده است تا با استفاده از داده های شرکتهای گروه قندو شکر بورس اوراق بهادار تهران و با استفاده از مدل آمیخته بازاریابی 4p طی دوره زمانی 1380 تا 1394 و مدل دادههای ترکیبی، به بررسی رابطه آمیخته بازاریابی و عملکرد اقتصادی پرداخته شود. نتایج بررسی ها نشان داد که ارتباط غیرخطی یوشکل وارون (∩) بین آمیخته بازاریابی و عملکرداقتصادی شرکت های مذکور برقرار است.
کلمات کلیدی
, آمیخته بازاریابی , عملکرد اقتصادی , ارزش افزوده اقتصادی , گروه قند و شکر@article{paperid:1071749,
author = {نوجوان بشرویه, سولماز and کرباسی, علی رضا and محمدی, حسین},
title = {ارتباط آمیخته بازاریابی با عملکرد اقتصادی شرکتهای گروه قند و شکر در بورس اوراق بهادار تهران},
journal = {بورس اوراق بهادار},
year = {2018},
volume = {10},
number = {40},
month = {March},
issn = {5431-2228},
pages = {5--25},
numpages = {20},
keywords = {آمیخته بازاریابی ، عملکرد اقتصادی ، ارزش افزوده اقتصادی ، گروه قند و شکر},
}
%0 Journal Article
%T ارتباط آمیخته بازاریابی با عملکرد اقتصادی شرکتهای گروه قند و شکر در بورس اوراق بهادار تهران
%A نوجوان بشرویه, سولماز
%A کرباسی, علی رضا
%A محمدی, حسین
%J بورس اوراق بهادار
%@ 5431-2228
%D 2018