چهارمین کنفرانس ملی مدیریت، اقتصاد و حسابداری , 2016-05-12

عنوان : ( واکاوی عناصر هویتی موثر بر رفتار مصرف کننده (بر اساس نظریه مقوله بندی هنری تاجفل و ریچارد جنکینز) )

نویسندگان: علیرضا حدادیان , سیدمجتبی هاشمیان , لیلی طباخیان ,
فایل: Full Text

استناددهی: BibTeX | EndNote

چکیده

افراد معمولا بر اساس جنسیت، مذهب، گرایشات سیاسی و ملی شان نسبت به گروه های مختلف احساس تعلق می کنند. در پژوهش حاضر با استفاده از روشی کنابخانه ای نظریه مقوله بندی تاجفل و جنکینز، تئوری هویت اجتماعی، هویت ملی، جهان وطن گرایی و ملی گرایی مصرف کننده به عنوان برخی از مهم ترین عوامل اثرگذار بر قصد خرید، مورد واکاوی قرار گرفتند. در انتها مدلی مفهومی در این راستا ارائه شده است.

کلمات کلیدی

, نظریه مقوله بندی, تئوری هویت اجتماعی, هویت ملی, جهان وطن گرایی, قصد خرید
برای دانلود از شناسه و رمز عبور پرتال پویا استفاده کنید.

@inproceedings{paperid:1096027,
author = {حدادیان, علیرضا and هاشمیان, سیدمجتبی and طباخیان, لیلی},
title = {واکاوی عناصر هویتی موثر بر رفتار مصرف کننده (بر اساس نظریه مقوله بندی هنری تاجفل و ریچارد جنکینز)},
booktitle = {چهارمین کنفرانس ملی مدیریت، اقتصاد و حسابداری},
year = {2016},
location = {تبریز, ايران},
keywords = {نظریه مقوله بندی، تئوری هویت اجتماعی، هویت ملی، جهان وطن گرایی، قصد خرید},
}

[Download]

%0 Conference Proceedings
%T واکاوی عناصر هویتی موثر بر رفتار مصرف کننده (بر اساس نظریه مقوله بندی هنری تاجفل و ریچارد جنکینز)
%A حدادیان, علیرضا
%A هاشمیان, سیدمجتبی
%A طباخیان, لیلی
%J چهارمین کنفرانس ملی مدیریت، اقتصاد و حسابداری
%D 2016

[Download]