بازگشت به فرم جستجو »

نمایش نتایج جستجو برای

نویسنده: حدادیان


موارد یافت شده: 29

1 - بررسی ایجاد وفاداری در مشتریان از طریق کیفیت خدمات و ارزش درک شده (مورد مطالعه: مؤسسۀ مالی و اعتباری ثامن الحجج (ع)) (چکیده)
2 - شناسایی و رتبه بندی عوامل اثرگذار بر اثربخشی مدیریت دانش در صنعت بانکداری با استفاده از روش ویکور فازی (چکیده)
3 - Effect of Calcination Temperature on the Structural and Optical Properties of Zirconia Nanoparticles (چکیده)
4 - Preliminary study of rodents using pellets of predatory birds in Iran (چکیده)
5 - Electrical conductivity, thermal conductivity, and rheological properties of graphene oxide-based nanofluids (چکیده)
6 - شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر در انتخاب بانک ها و موسسات مالی و اعتباری توسط مشتریان (چکیده)
7 - بررسی تاثیر استراتژی های تمرکز و تمایز بر عملکرد با در نظر گرفتن نقش واسط قابلیت های بازاریابی و قابلیتهای تکنولوژی (چکیده)
8 - Examining the role of knowledge management on organizational performance with considering mediating role of market orientation and innovation (چکیده)
9 - مدیریت استراتژیک در بخش خدمات سلامت( مورد مطالعه: بیمارستان های دولتی ایران) (چکیده)
10 - بررسی تاثیر قابلیت های بازاریابی بر عملکرد بازار به واسطه متغییر خلق ارزش برتر برای مشتری در صنایع غذایی شهرک صنعتی توس مشهد (چکیده)
11 - بررسی عوامل تعیین کننده در تمایل به خرید اینترنتی بلیط شرکت های هواپیمایی (چکیده)
12 - تاثیر کیفیت خدمات و شرایط عاطفی کارکنان بر رضایت و وفاداری مشتریان بانک ملت (چکیده)
13 - شناسایی ابعاد استراتژی های بازاریابی هتل ها و هتل آپارتمانهای شهرستان مشهد (چکیده)
14 - پیش شرط ها و پیامد های وفاداری کاربران به موتور های جستجو: طراحی الگوی وفاداری کاربران ایرانی (چکیده)
15 - بررسی تاثیر قابلیت های بازاریابی بر عملکرد بازار به واسطه متغیر خلق ارزش برتر برای مشتری در صنایع غذایی شهرک صنعتی توس مشهد (چکیده)
16 - بررسی رابطه بین متغیرهای جمعیت شناختی با میزان اهمیت ابعاد کیفیت در خدمات بانکی (چکیده)
17 - Photocatalytic degradation of reactive black 5 azo dye by zinc sulfide quantum dots prepared by a sonochemical method (چکیده)
18 - Nanofluids for Heat Transfer Enhancement-A Review (چکیده)
19 - سنجش و تعیین شاخص رضایتمندی مشتریان واسط (توزیع کنندگان) با روش ترکیبی CSM و شاخص CSI (مطالعه موردی: شرکت شهد ایران) (چکیده)
20 - انتخاب چند معیاره تامین کنندگان با استفاده ازAHP فازی (چکیده)
21 - تحلیل رابطه بین ارزش درک شده، کیفیت درک شده، رضایت مشتری و قصد خرید مجدد در فروشگاه های زنجیره ای تهران (چکیده)
22 - An Analysis of Brand Image, Perceived Quality, Customer Satisfaction and Re-purchase Intention in Iranian Department Stores (چکیده)
23 - پیش شرط های توصیه و تبلیغ کلامی در کتابخانه ها و مراکز اطلاع رسانی: طراحی الگوی تبلیغ کلامی مراجعان کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی (چکیده)
24 - بررسی ادراک دانشجویان از خدمات الکترونیکی کتابخانه های دانشگاهی: پژوهشی بر مبنای نظریه رفتار برنامه ریزی شده آجزن (چکیده)
25 - Optical and structural properties of ZnS quantum dots bfabricated by sonochemical method (چکیده)
26 - Rheological Properties of Zirconia-Ethylene Glycol nanofluid (چکیده)
27 - Effect of calcination temperature on structural, vibrational, optical, and rheological properties of zirconia nanoparticles (چکیده)
28 - Sonochemical synthesis of Zinc sulfide quantum dots and their photocatalytic activityfor dye removal (چکیده)
29 - Fabrication, Characterization, and Measurement of Optical Properties of Zirconia Nanoparticles, (چکیده)
لینک های پیشنهادی

 

30 جستجوی اخیر