نخستین کنفرانس بین المللی هوش تجاری و سازمانی: پارادایم های نوین مدیریت , 2016-05-19

عنوان : ( بررسی تاثیر هویت ملی و جهان وطن گرایی مصرف کننده بر قصد خرید پوشاک ساخت ترکیه بواسطه ملی گرایی مصرف کننده و ارزیابی نسبت به پوشاک ترک: از منظر تئوری هویت اجتماعی )

نویسندگان: علیرضا حدادیان , سیدمجتبی هاشمیان , لیلی طباخیان ,
فایل: Full Text

استناددهی: BibTeX | EndNote

چکیده

مطالعه حاضر به دنبال بررسی تاثیر هویت ملی و جهان وطن گرایی مصرف کننده بر قصد خرید پوشاک ساخت کشور ترکیه بواسطه ملی گرایی مصرف کننده و ارزیابی وی نسبت به این محصولات است. جامعه آماری این پژوهش، مصرف کنندگان پوشاک در سطح شهر مشهد می باشد. تعداد نمونه با استفاده از فرمول کوکران برای جامعه نامعلوم، 384 نفر تعیین گردید. پس از تجزیه و تحلیل داده ها مشخص شد که هویت ملی بواسطه ملی گرایی مصرف کننده بر قصد خرید پوشاک ساخت کشور ترکیه اثر دارد.

کلمات کلیدی

, هویت ملی, جهان وطن گرایی, قصد خرید, ارزیابی نسبت به محصول, تئوری هویت اجتماعی, پوشاک ترک
برای دانلود از شناسه و رمز عبور پرتال پویا استفاده کنید.

@inproceedings{paperid:1096031,
author = {حدادیان, علیرضا and هاشمیان, سیدمجتبی and طباخیان, لیلی},
title = {بررسی تاثیر هویت ملی و جهان وطن گرایی مصرف کننده بر قصد خرید پوشاک ساخت ترکیه بواسطه ملی گرایی مصرف کننده و ارزیابی نسبت به پوشاک ترک: از منظر تئوری هویت اجتماعی},
booktitle = {نخستین کنفرانس بین المللی هوش تجاری و سازمانی: پارادایم های نوین مدیریت},
year = {2016},
location = {تهران, ايران},
keywords = {هویت ملی، جهان وطن گرایی، قصد خرید، ارزیابی نسبت به محصول، تئوری هویت اجتماعی، پوشاک ترک},
}

[Download]

%0 Conference Proceedings
%T بررسی تاثیر هویت ملی و جهان وطن گرایی مصرف کننده بر قصد خرید پوشاک ساخت ترکیه بواسطه ملی گرایی مصرف کننده و ارزیابی نسبت به پوشاک ترک: از منظر تئوری هویت اجتماعی
%A حدادیان, علیرضا
%A هاشمیان, سیدمجتبی
%A طباخیان, لیلی
%J نخستین کنفرانس بین المللی هوش تجاری و سازمانی: پارادایم های نوین مدیریت
%D 2016

[Download]