عنوان : ( بررسی تاثیر عناصر آمیخته بازاریابی بر موفقیت در جذب مخاطبین ورزشی بر اساس مدل اسپرت )
نویسندگان: محمد رمضانی علوی , جعفر خوشبختی , محمد کشتی دار , آذر کفاش پور ,بر اساس تصمیم نویسنده مقاله دسترسی به متن کامل برای اعضای غیر دانشگاه ممکن نیست
چکیده
در این مقاله به بررسی تاثیر عناصر آمیخته بازاریابی بر موفقیت در جذب مخاطبین ورزشی بر اساس مدل اسپرت پرداخته شده است روش تحقیق اکتشافی و سپس توصیفی -تحلیلی می باشد مولفه های ترفیع و رکورد و امکانات در نتایج بالاترین امتیازات را به خود اختصاص دادند و مولفه های نوع ورزش و عملیات تایری ندارند.
کلمات کلیدی
, باراریابی ورزشی, مدل اسپرت, آمیخته بازاریابی@inproceedings{paperid:1014645,
author = {محمد رمضانی علوی and جعفر خوشبختی and محمد کشتی دار and کفاش پور, آذر},
title = {بررسی تاثیر عناصر آمیخته بازاریابی بر موفقیت در جذب مخاطبین ورزشی بر اساس مدل اسپرت},
booktitle = {اولین همایش تخصصی مدیریت ورزشی},
year = {2008},
location = {تهران, ايران},
keywords = {باراریابی ورزشی-مدل اسپرت- آمیخته بازاریابی},
}
%0 Conference Proceedings
%T بررسی تاثیر عناصر آمیخته بازاریابی بر موفقیت در جذب مخاطبین ورزشی بر اساس مدل اسپرت
%A محمد رمضانی علوی
%A جعفر خوشبختی
%A محمد کشتی دار
%A کفاش پور, آذر
%J اولین همایش تخصصی مدیریت ورزشی
%D 2008