عنوان : ( چالشها و دشواریهای ارزشیابی برنامه درسی مجازی در نظام آموزش عالی )
نویسندگان: مقصود امین خندقی , معصومه محمدحسین زاده ,بر اساس تصمیم نویسنده مقاله دسترسی به متن کامل برای اعضای غیر دانشگاه ممکن نیست
چکیده
پژوهش حاضر به شناسایی و تبیین چالش ها، پیچیدگی ها و دشواری های ارزشیابی برنامه درسی مجازی در آموزش عالی پرداخته است. این تحقیق از نوع پیمایشی بوده و جامعه آماری آن دانشجویان دانشکده های ادبیات، علوم تربیتی و علوم اداری دانشگاه فردوسی مشهد می باشد.
کلمات کلیدی
, ارزشیابی, برنامه درسی مجازی, کیفیت, آموزش عالی.@inproceedings{paperid:1016207,
author = {امین خندقی, مقصود and محمدحسین زاده, معصومه},
title = {چالشها و دشواریهای ارزشیابی برنامه درسی مجازی در نظام آموزش عالی},
booktitle = {سومین همایش کشوری کاربرد یادگیری الکترونیکی در علوم پزشکی},
year = {2010},
location = {دانشگاه علوم پزشکی مشهد, ايران},
keywords = {ارزشیابی، برنامه درسی مجازی، کیفیت، آموزش عالی.},
}
%0 Conference Proceedings
%T چالشها و دشواریهای ارزشیابی برنامه درسی مجازی در نظام آموزش عالی
%A امین خندقی, مقصود
%A محمدحسین زاده, معصومه
%J سومین همایش کشوری کاربرد یادگیری الکترونیکی در علوم پزشکی
%D 2010