ششمین همایش ملی تجارت و اقتصاد الکترونیکی , 2011-10-31

عنوان : ( کنکاشی بر عوامل اعتماد زای وب سایت ها در بستر تجارت الکترونیک به منظور ارائه مدل مفهومی )

نویسندگان: فریبرز رحیم نیا , زهرا عبدی , سیده زهرا فاطمی ,

بر اساس تصمیم نویسنده مقاله دسترسی به متن کامل برای اعضای غیر دانشگاه ممکن نیست

استناددهی: BibTeX | EndNote

چکیده

امروزه بحث تجارت الکترونیک در صدر اولویت های سازمان ها قرار گرفته است و سازمان با بهره گیری از ابزارهای اینترنت و وب سایت می توانند تأثیر مهمی بر گرایش و ترغیب مشتری به بهره گیری از خدمات سازمان خود داشته و با روشی مقرون به صرفه به یک سازمان پیشرو در بازار، عرضه، تحویل و خدمت تبدیل گردند. این در حالی است که یکی از موانع توسعه و موفقیت تجارت الکترونیک عدم اعتماد است و فقدان اعتماد بارها و بارها به عنوان مانع مشارکت مصرف کنندگان در تعاملات برخط شناخته شده است و همین امر آینده تجارت الکترونیک را به خطر می اندازد. بنابراین با توجه به اینکه اعتماد به عنوان یک مکانیسم کاهش ریسک و عدم اطمینان نقش بسیار مهمی را در موفقیت تجارت الکترونیک دارد، در این مقاله با بررسی ادبیات موجود در این زمینه به ارائه چارچوبی جامع از عوامل موثر بر اعتماد مشتری نسبت به وب سایت های تجارت الکترونیک می پردازیم که در صورت شناخت آنها، وب سایت ها در بستر تجارت الکترونیک قادر خواهند بود اعتماد را به مشتریان و کاربران خود القا نمایند و منجر به افزایش تعداد مشارکت کنندگان در تجارت الکترونیک گردند.

کلمات کلیدی

, اعتماد, تجارت الکترونیک, وب
برای دانلود از شناسه و رمز عبور پرتال پویا استفاده کنید.

@inproceedings{paperid:1025075,
author = {رحیم نیا , فریبرز and عبدی, زهرا and فاطمی, سیده زهرا},
title = {کنکاشی بر عوامل اعتماد زای وب سایت ها در بستر تجارت الکترونیک به منظور ارائه مدل مفهومی},
booktitle = {ششمین همایش ملی تجارت و اقتصاد الکترونیکی},
year = {2011},
location = {تهران, ايران},
keywords = {اعتماد،تجارت الکترونیک، وب سایت},
}

[Download]

%0 Conference Proceedings
%T کنکاشی بر عوامل اعتماد زای وب سایت ها در بستر تجارت الکترونیک به منظور ارائه مدل مفهومی
%A رحیم نیا , فریبرز
%A عبدی, زهرا
%A فاطمی, سیده زهرا
%J ششمین همایش ملی تجارت و اقتصاد الکترونیکی
%D 2011

[Download]