کاوش های مدیریت بازرگانی, دوره (3), شماره (5), سال (2011-7) , صفحات (97-117)

عنوان : ( شناخت عوامل موثر و تعیین کننده درون سازمانی برای ایجاد یک نام و نشان تجاری برند ارزشمند )

نویسندگان: آذر کفاش پور , سید رضا نیاکان ,
فایل: Full Text

استناددهی: BibTeX | EndNote

چکیده

این تحقیق به بررسی نام ونشان تجاری، در رابطه با عوامل درون سازمان می پردازد جامعه مدیران صنایع غذایی مشهد و از آزمون آماری t استفاده شده است نتایج حاکی از تاثیر محیط درون سازمانی بر ایجاد نام تجاری است.

کلمات کلیدی

, کلید واژه: نام ونشان تجاری, ایجاد نام و نشان تجاری, عوامل درون سازمان