تحقیقات بازاریابی نوین, دوره (9), شماره (2), سال (2013-9) , صفحات (85-106)
عنوان : ( نقش تعدیل گری مهارت های فروش در تأثیر فروش گرایی و مشتری گرایی بر عملکرد نیروی فروش نمایندگی های شرکت بیمه )
نویسندگان: مصطفی مهرافروز , سعید مرتضوی , آذر کفاش پور ,بر اساس تصمیم نویسنده مقاله دسترسی به متن کامل برای اعضای غیر دانشگاه ممکن نیست
چکیده
با توجه به ارتباط وسیع مصرف کننده و فروشنده در صنایع خدماتی مانند صنعت بیمه و همچنین تأثیر گذاری بالای رفتار فروشنده بر تصمیم خریدار، این پژوهش با هدف تعیین شدت رابطه فروش گرایی و مشتری گرایی فر عملکرد نیروی فروش با تأکید بر نقش تعدیل گری مهارت های فروش انجام شد.