تحقیقات بازاریابی نوین, دوره (9), شماره (2), سال (2013-9) , صفحات (85-106)

عنوان : ( نقش تعدیل گری مهارت های فروش در تأثیر فروش گرایی و مشتری گرایی بر عملکرد نیروی فروش نمایندگی های شرکت بیمه )

نویسندگان: مصطفی مهرافروز , سعید مرتضوی , آذر کفاش پور ,

بر اساس تصمیم نویسنده مقاله دسترسی به متن کامل برای اعضای غیر دانشگاه ممکن نیست

استناددهی: BibTeX | EndNote

چکیده

با توجه به ارتباط وسیع مصرف کننده و فروشنده در صنایع خدماتی مانند صنعت بیمه و همچنین تأثیر گذاری بالای رفتار فروشنده بر تصمیم خریدار، این پژوهش با هدف تعیین شدت رابطه فروش گرایی و مشتری گرایی فر عملکرد نیروی فروش با تأکید بر نقش تعدیل گری مهارت های فروش انجام شد.

کلمات کلیدی

, مهارت های فروش, فروش گرایی, مشتری گرایی, عملکرد, نیروی فروش