اولین همایش بازاریابی :فرصت ها و چالش ها , 2014-04-30

عنوان : ( بخش بندی بازار محصول لپ تاپ بر مبنای سبک زندگی )مورد مطالعه دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد )

نویسندگان: مصطفی کاظمی , قاسم اسلامی , منیره احمدی منش ,
فایل: Full Text

استناددهی: BibTeX | EndNote

چکیده

بخش بندی بازار، سبک زندگی،مدل کانو،رضایت مشتری

کلمات کلیدی

, بخش بندی بازار, سبک زندگی, مدل کانو, رضایت
برای دانلود از شناسه و رمز عبور پرتال پویا استفاده کنید.

@inproceedings{paperid:1042313,
author = {کاظمی, مصطفی and اسلامی, قاسم and احمدی منش, منیره},
title = {بخش بندی بازار محصول لپ تاپ بر مبنای سبک زندگی )مورد مطالعه دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد},
booktitle = {اولین همایش بازاریابی :فرصت ها و چالش ها},
year = {2014},
location = {مشهد, ايران},
keywords = {بخش بندی بازار، سبک زندگی،مدل کانو،رضایت مشتری},
}

[Download]

%0 Conference Proceedings
%T بخش بندی بازار محصول لپ تاپ بر مبنای سبک زندگی )مورد مطالعه دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد
%A کاظمی, مصطفی
%A اسلامی, قاسم
%A احمدی منش, منیره
%J اولین همایش بازاریابی :فرصت ها و چالش ها
%D 2014

[Download]