اولین همایش بازاریابی :فرصت ها و چالش ها , 2014-04-30
عنوان : ( بخش بندی بازار محصول لپ تاپ بر مبنای سبک زندگی )مورد مطالعه دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد )
نویسندگان: مصطفی کاظمی , قاسم اسلامی , منیره احمدی منش ,فایل: Full Text
چکیده
بخش بندی بازار، سبک زندگی،مدل کانو،رضایت مشتری
کلمات کلیدی
, بخش بندی بازار, سبک زندگی, مدل کانو, رضایت مشتریبرای دانلود از شناسه و رمز عبور پرتال پویا استفاده کنید.
@inproceedings{paperid:1042313,
author = {کاظمی, مصطفی and اسلامی, قاسم and احمدی منش, منیره},
title = {بخش بندی بازار محصول لپ تاپ بر مبنای سبک زندگی )مورد مطالعه دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد},
booktitle = {اولین همایش بازاریابی :فرصت ها و چالش ها},
year = {2014},
location = {مشهد, ايران},
keywords = {بخش بندی بازار، سبک زندگی،مدل کانو،رضایت مشتری},
}
%0 Conference Proceedings
%T بخش بندی بازار محصول لپ تاپ بر مبنای سبک زندگی )مورد مطالعه دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد
%A کاظمی, مصطفی
%A اسلامی, قاسم
%A احمدی منش, منیره
%J اولین همایش بازاریابی :فرصت ها و چالش ها
%D 2014