اولین همایش ملی بازاریابی فرصتها وچالشها , 2014-04-30
عنوان : ( تاثیر ارتباطات برند و کیفیت خدمات در ایجاد وفاداری برند به واسطه رضایت مشتری )
نویسندگان: مهری اعتمادی فرد , آذر کفاش پور ,بر اساس تصمیم نویسنده مقاله دسترسی به متن کامل برای اعضای غیر دانشگاه ممکن نیست
چکیده
تاثیر ارتباطات برند و کیفیت خدمات در ایجاد وفاداری برند به واسطه رضایت مشتری
کلمات کلیدی
, تاثیر ارتباطات برند, کیفیت خدمات , وفاداری برند , , رضایت مشتریبرای دانلود از شناسه و رمز عبور پرتال پویا استفاده کنید.
@inproceedings{paperid:1042655,
author = {مهری اعتمادی فرد and کفاش پور, آذر},
title = {تاثیر ارتباطات برند و کیفیت خدمات در ایجاد وفاداری برند به واسطه رضایت مشتری},
booktitle = {اولین همایش ملی بازاریابی فرصتها وچالشها},
year = {2014},
location = {مشهد, ايران},
keywords = {تاثیر ارتباطات برند- کیفیت خدمات - وفاداری برند -- رضایت مشتری},
}
%0 Conference Proceedings
%T تاثیر ارتباطات برند و کیفیت خدمات در ایجاد وفاداری برند به واسطه رضایت مشتری
%A مهری اعتمادی فرد
%A کفاش پور, آذر
%J اولین همایش ملی بازاریابی فرصتها وچالشها
%D 2014