عنوان : ( رهنمودهائی برای مدیریت خدمات مرجع در کتابخانه های دانشگاهی وتخصصی )
نویسندگان: مینا طلاکوب ,چکیده
خدمات مرجع همواره از وظایف بسیار مهم کتابخانه ها، به ویژه کتابخانه های دانشگاهی بوده است. این نوشته با ارائه رهنمودهای کاربردی به شفاف ساختن مراحل ارائه این خدمات و توجه مبنایی به آموزش و ارزشیابی عملکرد کارکنان بخش مرجع پرداخته است. به بیانی دیگر این نوشته آیین نامه ای کاربردی برای انجام خدمات مرجع در کتابخانه های دانشگاهی و تخصصی با توجه به نیازهای خاص مراجعان و توجه به اولویتها آنهاست
کلمات کلیدی
, خدمات مرجع , رهنمود های کاربردی, ارزشیابی عملکرد کارکنان, کارکنان بخش مرجع@article{paperid:1044335,
author = {طلاکوب, مینا},
title = {رهنمودهائی برای مدیریت خدمات مرجع در کتابخانه های دانشگاهی وتخصصی},
journal = {کتابداری و اطلاع رسانی},
year = {2001},
volume = {4},
number = {3},
month = {November},
issn = {1680-9637},
pages = {89--98},
numpages = {9},
keywords = {خدمات مرجع ، رهنمود های کاربردی، ارزشیابی عملکرد کارکنان، کارکنان بخش مرجع},
}
%0 Journal Article
%T رهنمودهائی برای مدیریت خدمات مرجع در کتابخانه های دانشگاهی وتخصصی
%A طلاکوب, مینا
%J کتابداری و اطلاع رسانی
%@ 1680-9637
%D 2001