عنوان : ( رهنمودهائی برای مدیریت خدمات مرجع در کتابخانه های دانشگاهی وتخصصی )
نویسندگان: مینا طلاکوب ,
چکیده
خدمات مرجع همواره از وظایف بسیار مهم کتابخانه ها، به ویژه کتابخانه های دانشگاهی بوده است. این نوشته با ارائه رهنمودهای کاربردی به شفاف ساختن مراحل ارائه این خدمات و توجه مبنایی به آموزش و ارزشیابی عملکرد کارکنان بخش مرجع پرداخته است. به بیانی دیگر این نوشته آیین نامه ای کاربردی برای انجام خدمات مرجع در کتابخانه های دانشگاهی و تخصصی با توجه به نیازهای خاص مراجعان و توجه به اولویتها آنهاست
کلمات کلیدی
, خدمات مرجع , رهنمود های کاربردی, ارزشیابی عملکرد کارکنان, کارکنان بخش مرجع@article{paperid:1044335,
author = {طلاکوب, مینا},
title = {رهنمودهائی برای مدیریت خدمات مرجع در کتابخانه های دانشگاهی وتخصصی},
journal = {کتابداری و اطلاع رسانی},
year = {2001},
volume = {4},
number = {3},
month = {November},
issn = {1680-9637},
pages = {89--98},
numpages = {9},
keywords = {خدمات مرجع ، رهنمود های کاربردی، ارزشیابی عملکرد کارکنان، کارکنان بخش مرجع},
}
%0 Journal Article
%T رهنمودهائی برای مدیریت خدمات مرجع در کتابخانه های دانشگاهی وتخصصی
%A طلاکوب, مینا
%J کتابداری و اطلاع رسانی
%@ 1680-9637
%D 2001