عنوان : ( بررسی کتاب پراسپکت بر اساس رویکرد روش تدریس ارتباطی (CLT) )
نویسندگان: عطیه کامیابی گل , مسیح اله نعمتی , حیدرعلی امینی ,چکیده
روش تدریس ارتباطی روشی موفق در تدریس زبان چه به عنوان زبان دوم و چه به عنوان زبان خارجی در بیشتر کشور ها بوده است. اخیرا در ایران نیز به این روش تدریس توجه خاصی شده است (قربانی، 2009). با توجه به این موضوع محققین در این تحقیق سعی دارند تا کتاب زبان انگلیسی دانش آموز سال هفتم دبیرستان دوره ی اول (پراسپکت) و کتاب کار همراه آن را که بر اساس این روش تدوین شده، مورد بررسی قرار دهند. محققین در پایان این تحقیق به این نتیجه رسیدند که بعضی از قسمت های کتاب های مذکور بر اساس روش ارتباطی نبوده و همان طور که مک دانف و شاو 1993 می گویند باید اصلاحاتی چون افزایش، حذف، اصلاح، ساده سازی و ترتیب دوباره روی آن پذیرد.
کلمات کلیدی
, تطبیق محتوا, کتاب کار انگلیسی, پراسپکت 1, روش تدریس ارتباطی@inproceedings{paperid:1044831,
author = {کامیابی گل, عطیه and نعمتی, مسیح اله and امینی, حیدرعلی},
title = {بررسی کتاب پراسپکت بر اساس رویکرد روش تدریس ارتباطی (CLT)},
booktitle = {The First Regional Conference on New English Language Course Book},
year = {2014},
location = {بجنورد, ايران},
keywords = {تطبیق محتوا، کتاب کار انگلیسی، پراسپکت 1، روش تدریس ارتباطی},
}
%0 Conference Proceedings
%T بررسی کتاب پراسپکت بر اساس رویکرد روش تدریس ارتباطی (CLT)
%A کامیابی گل, عطیه
%A نعمتی, مسیح اله
%A امینی, حیدرعلی
%J The First Regional Conference on New English Language Course Book
%D 2014