عنوان : ( غیر مستقیم تر و مؤثر تر(تبلیغات غیر مستقیم برای نام خلیج فارس ) )
نویسندگان: فاطمه طباطبائی یزدی ,چکیده
به بهانه انجام یک تحقیق علمی در زمینه های گوناگون ، هر محققی می تواند تبلیغات غیر مستقیمی برای ترویج نام خلیج فارس داشته باشد. از آنجا که تبلیغات مستقیم در دنیا ممکن است حساسیت برانگیز و مشکل آفرین باشد،در مقالات علمی، همانند آنچه کهتوسط اینجانب در مجلات معتبر علمی و سخنرانی ها و پوستر ها در مجامع علمی انجام شده است، هر پژوهشگری می تواند چنین تبلیغی رابرای "خلیج فارس" انجام داده ورسالت خود را در این زمینه نیز علاوه برحوزه تخصصی خود به انجام ساند.
کلمات کلیدی
, خلیج فارس , پژوهش, مقالات بین المللی@inproceedings{paperid:1046068,
author = {طباطبائی یزدی, فاطمه},
title = {غیر مستقیم تر و مؤثر تر(تبلیغات غیر مستقیم برای نام خلیج فارس )},
booktitle = {اولین همایش علمی پژوهشی خلیج فارس},
year = {2014},
location = {تربت جام, ايران},
keywords = {خلیج فارس ،پژوهش، مقالات بین المللی},
}
%0 Conference Proceedings
%T غیر مستقیم تر و مؤثر تر(تبلیغات غیر مستقیم برای نام خلیج فارس )
%A طباطبائی یزدی, فاطمه
%J اولین همایش علمی پژوهشی خلیج فارس
%D 2014