کنفرانس بین المللی توسعه و تعالی کسب و کار اقتصاد و مدیریت , 2014-12-17

عنوان : ( نقش شیفتگی به برند بر تبلیغات شفاهی )

نویسندگان: فریبرز رحیم نیا , شمس الدین ناظمی , منصوره دهقان بنادکی ,

بر اساس تصمیم نویسنده مقاله دسترسی به متن کامل برای اعضای غیر دانشگاه ممکن نیست

استناددهی: BibTeX | EndNote

چکیده

در دهه های اخیر با توحه به فضای رقابتی کسب و کار توجه به برند و رابطه مصرف کننده-برند اهمیت استراتژیک دارد. تبلیغات شفاهی با کاهش هزینه های تبلیغاتی برای بازاریابان در شرایط رقابتی کنونی از اهمیت بالایی برخوردار است. تبلیغات شفاهی در بازاریابی یکی از مهم ترین ابزارهای غیر رسمی ارتباطات در میان مصرف کنندگان در مورد کالاهاست. شیفتگی به برند منجر به دلبستگی عاطفی مصرف کنندگان به برند می شود و عوامل رفتاری مرتبط را تحت تاثیر قرار می دهد. از این رو توجه به رابطه مصرف کننده –برند و ایجاد رابطه ای احساسی بین برند و مشتری باعث می شود مشتریان شیفته به برند تجاری همواره تمایل داشته باشند تا از احساسات مثبت و شور و شوق خود نسبت به برند تجاری مورد علاقه شان با دیگران سخن بگویند. هدف از انجام این تحقیق بررسی نقش شیفتگی به برند بر تبلیغات شفاهی می باشد

کلمات کلیدی

, رابطه مصرف کننده-برند, شیفتگی به برند, تبلیغات
برای دانلود از شناسه و رمز عبور پرتال پویا استفاده کنید.

@inproceedings{paperid:1046330,
author = {رحیم نیا , فریبرز and ناظمی, شمس الدین and دهقان بنادکی, منصوره},
title = {نقش شیفتگی به برند بر تبلیغات شفاهی},
booktitle = {کنفرانس بین المللی توسعه و تعالی کسب و کار اقتصاد و مدیریت},
year = {2014},
location = {تهران, ايران},
keywords = {رابطه مصرف کننده-برند، شیفتگی به برند، تبلیغات شفاهی},
}

[Download]

%0 Conference Proceedings
%T نقش شیفتگی به برند بر تبلیغات شفاهی
%A رحیم نیا , فریبرز
%A ناظمی, شمس الدین
%A دهقان بنادکی, منصوره
%J کنفرانس بین المللی توسعه و تعالی کسب و کار اقتصاد و مدیریت
%D 2014

[Download]