عنوان : ( اثر فرهنگ و اخلاق بر کسب و کار بین المللی به واسطه مسئولیت اجتماعی )
نویسندگان: فریبرز رحیم نیا , شیلا منظم ابراهیم پور ,بر اساس تصمیم نویسنده مقاله دسترسی به متن کامل برای اعضای غیر دانشگاه ممکن نیست
چکیده
اساسا یک سازمان برحسب نیازی عمومی و اجتماعی بهوجود میآید و مبنای ایجاد سازمان نیاز به تولید کالا و یا ارائه خدمت به جامعه در داخل و گاهی خارج مرزهای کشور می باشد. اخلاق، فرهنگ و مسئولیت اجتماعی از جمله مباحثی است که امروزه سازمان ها جهت رعایت حقوق اقشار جامعه، محیط و طبیعت بایستی مدنظر داشته باشند و این روند، با گسترش کسب و کار از داخل کشور به خارج مرزها اهمیت فزاینده یافته است. هدف این مقاله بررسی نقش اخلاق، فرهنگ و مسئولیت اجتماعی بر کسب و کار بین المللی می باشد. در این نوشتار ابتدا مروری بر ادبیات موجود در اخلاق، فرهنگ و مسئولیت اجتماعی و کسب و کار بین-المللی پرداخته است؛ سپس با توجه به ادبیات بررسی شده به ارائه مدل مفهومی از روابط میان اخلاق، فرهنگ و مسئولیت اجتماعی و کسب و کار بین المللی می پردازد. نتیجه بررسی ها نشان می دهد که اخلاق و فرهنگ به واسطه مسئولیت اجتماعی بر کسب وکار بین المللی تاثیر دارد
کلمات کلیدی
, اخلاق, فرهنگ, مسئولیت اجتماعی, کسب و کار بین¬المللی@inproceedings{paperid:1047944,
author = {رحیم نیا , فریبرز and منظم ابراهیم پور, شیلا},
title = {اثر فرهنگ و اخلاق بر کسب و کار بین المللی به واسطه مسئولیت اجتماعی},
booktitle = {اولین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت},
year = {2015},
location = {تهران, ايران},
keywords = {اخلاق، فرهنگ، مسئولیت اجتماعی، کسب و کار بین¬المللی},
}
%0 Conference Proceedings
%T اثر فرهنگ و اخلاق بر کسب و کار بین المللی به واسطه مسئولیت اجتماعی
%A رحیم نیا , فریبرز
%A منظم ابراهیم پور, شیلا
%J اولین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت
%D 2015