اولین همایش ملی بازاریابی فرصت ها و چالش ها , 2014-04-30

عنوان : ( بررسی تاثیر استفاده از ابزار مچ گیری در بازاریابی سیاسی بر رفتار رای دهندگان در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران )

نویسندگان: سمانه جبار , تورج صادقی , وحید سینائی ,
فایل: Full Text

استناددهی: BibTeX | EndNote

چکیده

در این پژوهش تاثیر مچ گیری به عنوان یکی از ایزارهای سنتی بازاریابی سیاسی بر رفتار رای دهندگان در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران بررسی شده است

کلمات کلیدی

, بازاریابی, سیاست, بازاریابی سیاسی, رفتار رای دهندگان
برای دانلود از شناسه و رمز عبور پرتال پویا استفاده کنید.

@inproceedings{paperid:1049533,
author = {سمانه جبار and تورج صادقی and سینائی, وحید},
title = {بررسی تاثیر استفاده از ابزار مچ گیری در بازاریابی سیاسی بر رفتار رای دهندگان در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران},
booktitle = {اولین همایش ملی بازاریابی فرصت ها و چالش ها},
year = {2014},
location = {مشهد, ايران},
keywords = {بازاریابی، سیاست، بازاریابی سیاسی، رفتار رای دهندگان},
}

[Download]

%0 Conference Proceedings
%T بررسی تاثیر استفاده از ابزار مچ گیری در بازاریابی سیاسی بر رفتار رای دهندگان در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران
%A سمانه جبار
%A تورج صادقی
%A سینائی, وحید
%J اولین همایش ملی بازاریابی فرصت ها و چالش ها
%D 2014

[Download]