عنوان : ( بررسی تاثیر استفاده از ابزار مچ گیری در بازاریابی سیاسی بر رفتار رای دهندگان در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران )
نویسندگان: سمانه جبار , تورج صادقی , وحید سینائی ,چکیده
در این پژوهش تاثیر مچ گیری به عنوان یکی از ایزارهای سنتی بازاریابی سیاسی بر رفتار رای دهندگان در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران بررسی شده است
کلمات کلیدی
, بازاریابی, سیاست, بازاریابی سیاسی, رفتار رای دهندگان@inproceedings{paperid:1049533,
author = {سمانه جبار and تورج صادقی and سینائی, وحید},
title = {بررسی تاثیر استفاده از ابزار مچ گیری در بازاریابی سیاسی بر رفتار رای دهندگان در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران},
booktitle = {اولین همایش ملی بازاریابی فرصت ها و چالش ها},
year = {2014},
location = {مشهد, ايران},
keywords = {بازاریابی، سیاست، بازاریابی سیاسی، رفتار رای دهندگان},
}
%0 Conference Proceedings
%T بررسی تاثیر استفاده از ابزار مچ گیری در بازاریابی سیاسی بر رفتار رای دهندگان در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران
%A سمانه جبار
%A تورج صادقی
%A سینائی, وحید
%J اولین همایش ملی بازاریابی فرصت ها و چالش ها
%D 2014