عنوان : ( بازاریابی بازنشستگی یا بازاریابی ماندن سر کار )
نویسندگان: احمد لطیفیان ,چکیده
بستههای مالی شایعترین انگیزه برای برآورده کردن الزامات قانونی را فراهم میسازند تا بازنشستگی داوطلبانه باشد. با این حال، مدیران ابزارهای دیگری برای تشویق بازنشستگی یا تشویق به ماندن در شغل دارند که همگام با محدودیتهای قانونی و مطابق با تغییرات فعلی بیمه درمانی که ممکن است بازنشستگی قبل از 65 سالگی را ایجاد کند، مطلوب تر اند. در استفاده از این ابزارها، مدیران باید واقعیتهای جمعیتی را در نظر گیرند که گروه بزرگی را برای جایگزینی بازنشستگان در دسترس داشته باشد. برای کمک به مدیران، مطالعهای کیفی در مورد اینکه چگونه شرکتها بین تشویق به بازنشستگی و تشویق به ماندن در کار تصمیم میگیرند صورت گرفت. پیشنهادات برای بازاریابی دوران بازنشستگی شامل شروع زود هنگام برای تشویق به صرفه جویی است، به طوری که کارکنان قادر باشند از عهده بازنشستگی و بهبود «دستاورد» بازنشستگی توسط گزینههای انعطاف پذیر کار تمام وقت، از جمله خود اشتغالی برآیند. پیشنهادات برای نگه داشتن کارکنان شامل تطبیق دادن برنامه و پاداش به ترجیحات و نیازهای افرادی است که ممکن است در غیر این صورت بازنشسته شوند.
کلمات کلیدی
, ازاریابی, بازنشستگی, بازاریابی بازنشستگی@inproceedings{paperid:1055992,
author = {لطیفیان, احمد},
title = {بازاریابی بازنشستگی یا بازاریابی ماندن سر کار},
booktitle = {کنفرانس ملی اقیانوس مدیریت},
year = {2016},
location = {شیراز, ايران},
keywords = {ازاریابی; بازنشستگی; بازاریابی بازنشستگی},
}
%0 Conference Proceedings
%T بازاریابی بازنشستگی یا بازاریابی ماندن سر کار
%A لطیفیان, احمد
%J کنفرانس ملی اقیانوس مدیریت
%D 2016