عنوان : ( قرابت مفاهیم ارزشیابی برنامه درسی، چالش پیشروی پژوهش در این حوزه )
نویسندگان: سارا محمدی , مقصود امین خندقی ,بر اساس تصمیم نویسنده مقاله دسترسی به متن کامل برای اعضای غیر دانشگاه ممکن نیست
چکیده
حوزه برنامه درسی، یکی از انشعابات اساسی علوم تربیتی است که علی رغم جوان بودن و سابقه تاریخی اندک از لحاظ مباحث نظری یکی از چاحش زاترین و بحث برانگیزترین حوزه های معرفت بشری محسوب می گردد. ارزشیابی به عنوان یکی از ابعاد معرفتی برنامه درسی، دارای مفاهیم کلیدی و پرکاربرد می باشد.
کلمات کلیدی
, برنامه درسی, ارزشیابی.@inproceedings{paperid:1056945,
author = {محمدی, سارا and امین خندقی, مقصود},
title = {قرابت مفاهیم ارزشیابی برنامه درسی، چالش پیشروی پژوهش در این حوزه},
booktitle = {کنفرانس سالانه رویکردهای نوین پژوهشی در علوم انسانی},
year = {2015},
location = {تهران, ايران},
keywords = {برنامه درسی، ارزشیابی.},
}
%0 Conference Proceedings
%T قرابت مفاهیم ارزشیابی برنامه درسی، چالش پیشروی پژوهش در این حوزه
%A محمدی, سارا
%A امین خندقی, مقصود
%J کنفرانس سالانه رویکردهای نوین پژوهشی در علوم انسانی
%D 2015