کنفرانس سالانه رویکردهای نوین پژوهشی در علوم انسانی , 2015-12-25

عنوان : ( قرابت مفاهیم ارزشیابی برنامه درسی، چالش پیشروی پژوهش در این حوزه )

نویسندگان: سارا محمدی , مقصود امین خندقی ,

بر اساس تصمیم نویسنده مقاله دسترسی به متن کامل برای اعضای غیر دانشگاه ممکن نیست

استناددهی: BibTeX | EndNote

چکیده

حوزه برنامه درسی، یکی از انشعابات اساسی علوم تربیتی است که علی رغم جوان بودن و سابقه تاریخی اندک از لحاظ مباحث نظری یکی از چاحش زاترین و بحث برانگیزترین حوزه های معرفت بشری محسوب می گردد. ارزشیابی به عنوان یکی از ابعاد معرفتی برنامه درسی، دارای مفاهیم کلیدی و پرکاربرد می باشد.

کلمات کلیدی

, برنامه درسی,
برای دانلود از شناسه و رمز عبور پرتال پویا استفاده کنید.

@inproceedings{paperid:1056945,
author = {محمدی, سارا and امین خندقی, مقصود},
title = {قرابت مفاهیم ارزشیابی برنامه درسی، چالش پیشروی پژوهش در این حوزه},
booktitle = {کنفرانس سالانه رویکردهای نوین پژوهشی در علوم انسانی},
year = {2015},
location = {تهران, ايران},
keywords = {برنامه درسی، ارزشیابی.},
}

[Download]

%0 Conference Proceedings
%T قرابت مفاهیم ارزشیابی برنامه درسی، چالش پیشروی پژوهش در این حوزه
%A محمدی, سارا
%A امین خندقی, مقصود
%J کنفرانس سالانه رویکردهای نوین پژوهشی در علوم انسانی
%D 2015

[Download]